احداث مجموعه‌‌ای برای ارائه‌ی خدمات به نابینایان در تبریز
احداث مجموعه‌‌ای برای ارائه‌ی خدمات به نابینایان در تبریز

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از ایسنا، ایرج شهین باهر در مراسم گرامیداشت روز نابینایان اظهار کرد:مجموعه‌ها و سازمان‌هایی که برای نابینایان خدمات ارائه می‌دهند باید در قالب یک مجموعه متحد شوند تا بتوانند حقوق نابینایان را بهتر مطالبه کنند. وی ادامه داد: روز نابینا برای یادآوری اینکه این افراد در کنار ما زندگی می‌کنند […]

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از ایسنا، ایرج شهین باهر در مراسم گرامیداشت روز نابینایان اظهار کرد:مجموعه‌ها و سازمان‌هایی که برای نابینایان خدمات ارائه می‌دهند باید در قالب یک مجموعه متحد شوند تا بتوانند حقوق نابینایان را بهتر مطالبه کنند.

وی ادامه داد: روز نابینا برای یادآوری اینکه این افراد در کنار ما زندگی می‌کنند نامگذاری شده و جامعه باید این افراد را در کنار خود قبول و از آنها حمایت کند.
وی تصریح کرد: امکان ندارد شهردار تبریز که در قبال همه‌ی افراد وظایفی دارد، در مقابل افراد نابینا مسئولیتی نداشته باشد.

شهردار تبریز با بیان اینکه فضاهای شهری باید برای استفاده‌ی این افراد مجهز و بازسازی شوند، افزود: بهسازی و تجهیز همه‌ی فضاهای در شهری مانند تبریز که ۲۴ هزار هکتار مساحت دارد، طی زمان کوتاهی قابل انجام نیست و فرایندی زمان‌بر است.

شهین باهر گفت: پیاده‌روها، خیابان‌ها و معابری که جدیدا احداث یا بازسازی می‌شود باید برای استفاده‌ی نابینایان ایمن‌سازی شود.