احداث واحد تصفیه خانه شهرک صنعتی بیلوردی/ مکان یابی برای ایجاد شهرکی برای ارائه تولیدات خانگی، عرضه فروشگاهی
احداث واحد تصفیه خانه شهرک صنعتی بیلوردی/ مکان یابی برای ایجاد شهرکی برای ارائه تولیدات خانگی، عرضه فروشگاهی

🔴 احداث واحد تصفیه خانه شهرک صنعتی بیلوردی/ مکان یابی برای ایجاد شهرکی برای ارائه تولیدات خانگی، عرضه فروشگاهی 🔹جلسه بررسي مسايل و مشكلات شهرستان هريس با حضور معاون هماهنگي امور عمراني استانداريآذربايجان شرقي و مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي آذربايجان شرقي برگزار شد. 🔹به گزارش روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي آذربايجان شرقي ظهر ديروز(چهارشنبه) جواد […]


🔴 احداث واحد تصفیه خانه شهرک صنعتی بیلوردی/ مکان یابی برای ایجاد شهرکی برای ارائه تولیدات خانگی، عرضه فروشگاهی

🔹جلسه بررسي مسايل و مشكلات شهرستان هريس با حضور معاون هماهنگي امور عمراني استانداريآذربايجان شرقي و مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي آذربايجان شرقي برگزار شد.

🔹به گزارش روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي آذربايجان شرقي ظهر ديروز(چهارشنبه) جواد رحمتی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهری، عمرانی و گردشگری شهرستان هریس، مکان یابی برای ایجاد شهرکی برای ارائه تولیدات خانگی، عرضه فروشگاهی تحت عنوان بازارچه کارگاهی برای تولید و عرضه فطیر، فرش و تولیدات لبنی را مهمترین عامل در ایجاد و رونق اقتصاد گردشگری شهرستان هریس عنوان کرد.

🔹وی با بیان اینکه در خصوص صنعت فرش هریس بایستی سرمایه گذار جذب شود، افزود: برای تولیدات روستایی و کارگاه فرش در این شهرستان حاضر هستیم هزینه کنیم تا این تولیدات عرضه شود.

🔹سيد مرتضي نيرومند اسكويي مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان نيز از احداث واحد تصفیه خانه شهرک صنعتی بیلوردی خبرداد و افزود: این طرح از اولویت های این شرکت می باشد و در صورت ارایه زمین مورد نیاز برای احداث شهرک صنعتی در هریس این آمادگی را داریم که نسبت به احداث شهرک صنعتی در هریس اقدام کنیم  و در صورت وجود متقاضی برای ایجاد شهرک صنعتی خصوصی هم مجوز شهرک صنعتی خصوصی بدون اخذ هزینه ارائه می شود.

🔹وی همچنین از احداث ناحیه صنعتی خواجه در زمینی به مساحت ۲۷ هکتار خبرداد و گفت: این ناحیه صنعتی در مرحله استعلام است و در صورت اتمام مراحل اداری احداث خواهد شد