احداث پردیس‌های سینمایی در مجتمع‌های تجاری تبریز
احداث پردیس‌های سینمایی در مجتمع‌های تجاری تبریز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: احداث پردیس‌های سینمایی در مجتمع‌های تجاری و افزوده شدن چندین سالن به ظرفیت سینمایی استان نیز بر اساس نیاز جامعه به شکل‌گیری محیط‌های چند‌منظوره فرهنگی انجام شده است. به گزارش تایسیز آذربایجان ،  به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی، محمد محمدپور در بازدید از […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: احداث پردیس‌های سینمایی در مجتمع‌های تجاری و افزوده شدن چندین سالن به ظرفیت سینمایی استان نیز بر اساس نیاز جامعه به شکل‌گیری محیط‌های چند‌منظوره فرهنگی انجام شده است.

به گزارش تایسیز آذربایجان ،  به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی، محمد محمدپور در بازدید از روند احداث پردیس سینمایی در مجتمع ستاره‌باران تبریز اظهار داشت:‌ چهره تبریز در سال‌های اخیر، از منظر فرهنگی بسیار تغییر کرده و امروز شهری که هویت آن با نام فرهنگ گره خورده، بیش از گذشته نیازمند ترقی در حوزه فرهنگ و هنر است و این امر ضرورت ورود بخش خصوصی به این حوزه‌ را دوچندان می‌سازد.

وی، یکی از ویژگی‌های بسیار مهم مجموعه‌های خصوصی در حوزه‌ی فرهنگ را زمینه‌سازی برای توسعه‌ی فرهنگ عنوان کرد و گفت:  با آغاز به کار بخش خصوصی در حوزه‌ فرهنگ و هنر، تعامل فعالان این حوزه  بیشتر شده و ورای این تعامل و همفکری، خروجی آن رونق فعالیت‌های هنری و فرهنگی و تولید محتواست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت:‌ احداث پردیس‌های سینمایی در مجتمع‌های تجاری و افزوده شدن چندین سالن به ظرفیت سینمایی استان نیز بر اساس نیاز جامعه به شکل‌گیری محیط‌های چند‌منظوره فرهنگی انجام شده  است.

وی تاکید کرد: رونق‌گیری بخش خصوصی در حوزه فرهنگ و هنر باعث می‌شود مردم در آفریدن فضایی که خود را به آن نیازمند می‌بینند، سهیم شوند و بدین‌ترتیب مشارکت اجتماعی افزایش یابد و از رهگذر آن سرمایه‌گذاری اجتماعی در حوزه فرهنگ و هنر شکل گیرد.

با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سازمان سینمایی کشور چندین پردیس سینمایی در مجتمع‌های تجاری تبریز فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.