احمدزاده :هیچ لذتی بالاتر از خدمت به فوتبال شهرم نیست
احمدزاده :هیچ لذتی بالاتر از خدمت به فوتبال شهرم نیست

احمدزاده :هیچ لذتی بالاتر از خدمت به فوتبال شهرم نیست زمین چمن ورزشگاه ماشین سازی تبریز حال و هوای دیگری گرفته بود شور و نشاط در چشمان تک تک بازیکنان در تمرین موج می زند و در این میان عشق و علاقه بازیکنان به صحبت های سرمربی تیم برایم بسیار جالب بود. نگاه که کردم […]

احمدزاده :هیچ لذتی بالاتر از خدمت به فوتبال شهرم نیست

زمین چمن ورزشگاه ماشین سازی تبریز حال و هوای دیگری گرفته بود شور و نشاط در چشمان تک تک بازیکنان در تمرین موج می زند و در این میان عشق و علاقه بازیکنان به صحبت های سرمربی تیم برایم بسیار جالب بود.

نگاه که کردم وسط میدان سرمربی تیم را دیدم او کسی نبود جز امیر علی احمدزاده سرمربی موفق چند سال اخیر فوتبال تبریز که در تیمهای پایه تبریز به موفقیت های بزرگی رسیده است.

حضور در تمرین و دیدار با احمدزاده بهانه ای شد برای مصاحبه با این سرمربی احمدزاده در مورد قبول مسئولیت باشگاه فجر اردم گفت:بعد از نایب قهرمانی با تراکتور از سوی آقای موسوی دعوت به همکاری شدم با شناختی که از اخلاق و درستکاری ایشان داشتم حضور و همکاری در این تیم را پذیرفتم.

با آغاز فعالیت این تیم تصمیم گرفتم کادر فنی خوبی را برای تیم انتخاب کنم از همین رو مرتضی محفوظی و فرزادیوسفی و نیکروز راه نو را به عنوان کمک ها و رضا خان زاده را به عنوان مربی دروازه بانها به جمع خودمان افزودیم نکته جالب در اثنای این انتخاب ها اخلاق جالب مالک تیم بود که هیچ دخالتی در امور فنی تیم نداشت در حالی که من با توجه به تجربه و دیده و شنیده ها بسیاری از مالکان تیم ها در کارهای فنی و انتخاب بازیکنان دخالت دارند اما اخلاق بسیار سنجیده آقای موسوی برای من بسیار قابل احترام است.

احمدزاده در مورد استعدادهای فوتبال تبریز گفت:فوتبال تبریز استعدادهای بسیار نابی دارد اما متاسفانه آنطور که باید و شاید به آنها بها داده نمی شود اگر روی این استعدادها به درستی سرمایه گذاری شود در آینده شاهد شکوفایی بیش از پیش فوتبال آذربایجان خواهیم بود.

وی ادامه داد:موتور اصلی تیم ما روی درستکاری و اخلاق شکل گرفته است و آقای موسوی به عنوان مالک باشگاه این بستر را فراهم کرده است در انتخاب بازیکنان هم در کنار مسائل فنی به مسائل اخلاقی آنها هم توجه ویژه ای کرده ایم .

این تیم شخصیت قهرمانی دارد و امید دارم به لطف خداوند متعال بتوانیم جواز حضور در لیگ دسته اول را به دست بیاوریم.

احمدزاده در مورد مسابقات لیگ مناطق نیز گفت:چهارشنبه عازم اردبیل هستیم تا از روز پنجشنبه در مسابقات حاضر باشیم در گروه ما علاوه بر تیم ما شهرداری اردبیل ،عقاب مهر تبریز،کشتی رانی ملوان بندرانزلی و تیمی با نام سرپل ذهاب حضور دارند که از بین این تیمها فقط یک تیم به لیگ دسته اول جوانان صعود خواهد کرد.

خبرنگار :فرزاد ملازاده