احمد سالک نماینده استان اصفهان مورد سوء قصد ۴ موتور سوار در تهران قرار گرفت/ راننده وی مجروح شد
احمد سالک نماینده استان اصفهان مورد سوء قصد ۴ موتور سوار در تهران قرار گرفت/ راننده وی مجروح شد

▪️احمد سالک نماینده استان اصفهان مورد سوء قصد ۴ موتور سوار در تهران قرار گرفت/ راننده وی مجروح شد ▫️عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: ساعاتی دیش احمد سالک کاشانی، نماینده استان اصفهان مورد سوء قصد چهار موتور سوار قرار گرفت و نهایتا راننده وی بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پا مجروح شد. ▫️حسینعلی […]

▪️احمد سالک نماینده استان اصفهان مورد سوء قصد ۴ موتور سوار در تهران قرار گرفت/ راننده وی مجروح شد

▫️عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: ساعاتی دیش احمد سالک کاشانی، نماینده استان اصفهان مورد سوء قصد چهار موتور سوار قرار گرفت و نهایتا راننده وی بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پا مجروح شد.

▫️حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما تصریح کرد: احمد سالک کاشانی بعد از ظهر امروز برای شرکت در یک برنامه تلویزیونی در تهران عازم شبکه افق بود که با هجوم ۲ موتور سوار به خودرو خود مواجه شد.

▫️وی افزود: در پی این درگیری راننده وی از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته و اکنون در بیمارستان امام خمینی تهران تحت مداوا قرار گرفته است.

▫️طبق گزارش اورژانس تهران؛ این حادثه ساعت ۲۰:۳۹ در اثر حمله چهار تن افراد ناشناس به خودرو احمد سالک کاشانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس با کلت کمری رخ داده است.

▫️این گزارش می افزاید: رضا حبیبی، راننده خودرو نماینده اصفهان و ۴۸ ساله از سمت راست پا در این درگیری مضروب شده است

♦️روایت نماینده اصفهان از مجروح شدن محافظش

حجت الاسلام سالک:
🔹امشب حوالی ساعت ۲۰:۳۰ برای ضبط یک برنامه تلوزیونی در شبکه افق در محدوده خیابان دانشگاه حاضر شدم، که زمان حضورم در خیابان‌‌های اطراف صدای تیراندازی هوایی مشکوکی شنیده می‌شد.
🔹در ادامه و پس از ضبط برنامه صدای چند شلیک در حوالی ساختمان محل حضورم شنیده شده که پس از حضورم در صحنه مشخص شد متوجه زخمی شدن محافظم از ناحیه ران پا شدم که البته حال وی نیز هم اکنون در شرایط مساعدی قرار دارد.
🔹ظاهرا به گفته شاهدان ۲ موتور هر کدام با ۲ سرنشین از محل حادثه متواری شدند.
🔹بنده در صحنه تیراندازی‌ها حضور نداشتم و در حال حاضر در سلامت کامل هستم؛ در مورد انگیزه این افراد هم هنوز مورد مستندی در دست نیست و موضوع سوءقصد بودن این اتفاق هنوز مورد تأیید نیست.