احکام جدید کارگران بازنشسته  طی این هفته صادر می شود
احکام جدید کارگران بازنشسته  طی این هفته صادر می شود

🔰 *مهندس کریم  صادق زاده تبریزی رییس کانون کارگران بازنشسته تبریز:احکام جدید کارگران بازنشسته  طی این هفته صادر می شود. با وحدت و انسجام در دوره جدید کانونعالی کارگران  بازنشسته و همراهی اتحادیه پیشکسوتان کارگری دست یافتن به سایر مطالبات جامعه کارگری و بازنشستگی دور از دسترس نیست. 📝مهندس کریم صادق زاده تبریزی رئیس هیئت […]

🔰 *مهندس کریم  صادق زاده تبریزی رییس کانون کارگران بازنشسته تبریز:احکام جدید کارگران بازنشسته  طی این هفته صادر می شود.

با وحدت و انسجام در دوره جدید کانونعالی کارگران  بازنشسته و همراهی اتحادیه پیشکسوتان کارگری دست یافتن به سایر مطالبات جامعه کارگری و بازنشستگی دور از دسترس نیست.

📝مهندس کریم صادق زاده تبریزی رئیس هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کلانشهر تبریز از صدور احکام جدید کارگران بازنشسته  طی این هفته  جاری خبر داد.

🔸وی در تماس با مهندس یونس دباغ صادقی پور  مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی پیگیر آخرین اقدامات انجام شده در راستای صدور احکام بازنشستگان خطه آذربایجان شرقی به ویژه کلانشهر تبریز( سایر سطوح) بر اساس افزایش ۳۸% و مبلغ ۵۱۵ هزار تومان شد.

🔸مهندس کریم صادق زاده در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان در این تماس با تشریح آخرین وضعیت صدور احکام جدید تأکید داشت احکام جدید بازنشستگان به‌ همت خدمات ماشینی تامین اجتماعی آغاز شده و در طول این هفته صادر خواهد شد و نسخه نهایی احکام بر اساس ورژن نهائی از طریق شعبات، احکام به صورت آزمایشی به صورت آی سرویس قابل رویت و در دسترس عموم بازنشستگان ذینفع خواهد بود و جای نگرانی نیست.

🔸وی این اتفاق میمون و مبارک را به کلیه بازنشستگان و فعالان جامعه کارگری و کانون‌های بازنشستگی  تبریک گفت و از همت و تلاش همه عزیزان قشر فرهیخته بازنشستگان بویژه مسئولین عالی کشوری و استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی که به صدای حق طلبی و حل من ناصر ینصرنی این قشر خاضعانه  جواب دادند تقدیر کرد.

🔸رئیس هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته تبریز گفت: طبق اخبار دریافتی ما در کانون، احکام جدید بازنشستگان کارگری در حال صدور است و بازنشستگان به‌زودی در اواخر این هفته می توانند این احکام را روی سامانه مربوطه ببینند و آن را دریافت کنند.

🔸وی گفت: بر اساس مصاحبه مدیر عامل تامین اجتماعی مشکلی در جهت پرداخت مستمری ها بر اساس احکام جدید نخواهد بود و مابه التفاوت ها هم در اسرع وقت بر اساس زمانبندی پرداخت می‌گردد.

🔸صادق زاده با تأکید بر اینکه در سایه وحدت و همبستگی و همت ریاست کانونعالی و ریاست اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری کشور بتوانیم به سایر مطالبات بر حق و قانونی و مهم و اساسی و کلان خود دست یابیم اظهار داشت: کارگران بازنشسته طی ۵ ماه گذشته روزهای سختی در دریافت حقوق بازنشستگی مطابق مصوبه شورایعالی کار داشتند که خوشبختانه با انسجام توانستند مسئولان دولتی را مجاب به تبعیت از این خواسته قانونی خود نمایند و قطعا اگر این انسجام در دوره جدید فعالیت کانون عالی کارگران بازنشسته با همراهی اتحادیه پیشکسوتان کارگری حفظ شود دست یافتن به سایر مطالبات جامعه کارگری و بازنشستگی دور از دسترس نیست.