اختصاص سه هزار و ۳۸۶ میلیارد تومان از بودجه شهرداری برای طرح های عمرانی
اختصاص سه هزار و ۳۸۶ میلیارد تومان از بودجه شهرداری برای طرح های عمرانی

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تبریز با اشاره به اینکه درآمد اصلی شهرداری در سال جاری از محل عوارض ماده ۱۰۰ و اموال غیرمنقول بوده است، گفت: در این مدت سه هزار و ۳۸۶ میلیارد تومان از محل بودجه شهرداری به طرح های عمرانی شهر اختصاص یافته است.مهدی عبداللهی، در یکصد و چهارمین جلسه شورای […]

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تبریز با اشاره به اینکه درآمد اصلی شهرداری در سال جاری از محل عوارض ماده ۱۰۰ و اموال غیرمنقول بوده است، گفت: در این مدت سه هزار و ۳۸۶ میلیارد تومان از محل بودجه شهرداری به طرح های عمرانی شهر اختصاص یافته است.
مهدی عبداللهی، در یکصد و چهارمین جلسه شورای اسلامی تبریز اظهار کرد: این میزان اعتبار عمرانی در پنج محور اصلی احداث خطوط قطار شهری، خرید تجهیزات، زیرسازی و آسفالت، طراحی‌پل‌ها و رمپ‌ و لوپ و تعریض معابر هزینه شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ درآمد وصولی شهرداری تبریز مربوط به قانون مالیات بر ارزش افزوده ۳۴۴ میلیارد تومان بوده است، یادآوری کرد: این منبع درآمدی شهرداری تبریز در سال جاری ۲ برابر شده است و با مصوبه اخیر قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده، این میزان درآمد شهرداری تبریز امسال افزایش می یابد.

عبداللهی با اعلام اینکه در ۹ ماه امسال مناطق دهگانه و سازمان‌های تابعه شهرداری تبریز پنج هزار و ۹۰۴ میلیارد تومان درآمد کسب کرده اند، افزود: در این بازه زمانی بودجه مناطق دهگانه، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز به همراه شهرداری مرکز ۸۶ درصد تحقق یافته است.

وی اظهار داشت: در این مدت منابع درآمدی مناطق دهگانه و شهرداری مرکز بدون احتساب سازمان ها سه هزار و ۲۴۲ میلیارد تومان نقدی و یک‌هزار و ۴۲ میلیارد تومان غیرنقدی بوده و بر این اساس ۹۶ درصد بودجه‌ آن ها محقق شده است.

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تبریز با اشاره به اینکه درآمد اصلی شهرداری در این مدت از محل عوارض ماده ۱۰۰ و اموال غیرمنقول بوده است، گفت: در این مدت سه هزار و ۳۸۶ میلیارد تومان از محل بودجه به پروژه های عمرانی اختصاص یافته است.

سقف بودجه شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۱ با ارقام تکراری ۱۰ هزار ۲۵۰ میلیارد تومان و ۹ هزار و ۱۷۷ میلیارد تومان بدون لحاظ ارقام تکراری است.