اختصاص ۱۱ هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح های توسعه و تامین آب پایدار در آذربایجان شرقی
اختصاص ۱۱ هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح های توسعه و تامین آب پایدار در آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اختصاص ۱۱ هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح های توسعه و تامین آب پایدار در آذربایجان شرقی خبر داد. به گزارش تایسیز نیوز خانی که شب گذشته در جمع اهالی روستای الانق شهرستان سخن می گفت، افزود: امسال با اجرای طرح جهادی ۳۵۰ روستا در استان آذربایجان شرقی طرح مقابله […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اختصاص ۱۱ هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح های توسعه و تامین آب پایدار در آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش تایسیز نیوز خانی که شب گذشته در جمع اهالی روستای الانق شهرستان سخن می گفت، افزود: امسال با اجرای طرح جهادی ۳۵۰ روستا در استان آذربایجان شرقی طرح مقابله با تنش آبی اجرا می‌شود که پیش‌بینی می‌شود در بیش از ۲۵۰ روستا تا پایان سال جاری عملیات اجرایی به اتمام برسد.

وی اجرای طرح آبرسانی به ۲۵۵ روستا با هفت هزار میلیارد ریال و همچنین اجرای طرح تامین آب پایدار برای ۱۷ شهر با ۲ هزار میلیارد ریال را از جمله برنامه‌های این شرکت در استان اعلام کرد و گفت امسال همچنین برای افزایش میزان تامین آب پایدار شهر تبریز ۲۰۰۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود که حفر چاه ،اجرای خط انتقال و ساخت مخزن تامین آب از جمله طرح های در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت اب و فاضلاب استان اجرای طرح های محرومیت زدایی در مناطق روستایی را با مشارکت بسیج سازندگی مثبت ارزیابی کرد و گفت: تلاش می‌شود در سال جاری بسیاری از روستاهای استان آذربایجان شرقی مشکل کم آبی نداشته باشند.

خانی همچنین از اجرای طرح تامین آب پایدار برای اهالی روستای الانق شهرستان بستان آباد با جمعیت ۱۴۰۰خانواری خبر داد و گفت تامین آب پایدار در این روستا در اولویت قرار دارد.