اختصاص ۱۴۷ میلیارد تومان وام قرض الحسنه سفر رئیس جمهور به آذربایجان‌شرقی
اختصاص ۱۴۷ میلیارد تومان وام قرض الحسنه سفر رئیس جمهور به آذربایجان‌شرقی

اختصاص ۱۴۷ میلیارد تومان وام قرض الحسنه سفر رئیس جمهور به آذربایجان‌شرقی/ جذب ۴۰ درصد اعتبارات مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد ،بازرسی و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی:در جریان اولین سفر استانی رئیس جمهوری دولت سیزدهم در خرداد سال جاری جمع کل تعداد وام قرض‌الحسنه پرداختی به متقاضیان وام سه هزار و ۹۶۹ فقره بوده است. […]

اختصاص ۱۴۷ میلیارد تومان وام قرض الحسنه سفر رئیس جمهور به آذربایجان‌شرقی/ جذب ۴۰ درصد اعتبارات

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد ،بازرسی و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی:در جریان اولین سفر استانی رئیس جمهوری دولت سیزدهم در خرداد سال جاری جمع کل تعداد وام قرض‌الحسنه پرداختی به متقاضیان وام سه هزار و ۹۶۹ فقره بوده است.

با اشاره به افزایش ۱۰ برابری وام های قرض الحسنه پرداختی در اولین سفر استانی دولت سیزدهم این عدد رشد ۹۹۲ درصدی را نشان می دهد و لازم به توضیح است در صورت همکاری بانک ها و مدیران اقتصادی استان و البته خوش حسابی هم استانی های متقاضی تسهیلات و نداشتن محدودیت معاملاتی و بانکی، امکان پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۵ میلیون تومانی برای ۹ هزار ۸۸۳ نفر از مردم آذربایجان شرقی فراهم شده است.
نهاد ریاست جمهوری مجوز پرداخت ۱۴۷ میلیارد تومان وام قرض الحسنه به آذربایجان شرقی را صادر و ۷۰ درصد آن را به حساب بانک های عامل واریز کرده بود که بانک های استان موفق به جذب ۴۰ درصد از کل اعتبار تخصیصی برابر با ۵۸ درصد از اعتبار واریزی به حساب های خود شده اند.