اختصاص ۷۰ دستگاه واگن در فاز اول به شهرداری تبریز
اختصاص ۷۰ دستگاه واگن در فاز اول به شهرداری تبریز

به گزارش تایسیز اذربایجان شهردار تبریز در گفتگو با خبرنگاران درباره امضای قرارداد همکاری شهرداری کلانشهرها و شرکت بهینه سازی سوخت گفت: این قرارداد که بین وزارت نفت و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت شهرداری های کلانشهرهای کشور امضا شد در راستای کاهش مصرف سوخت و توسعه حمل و نقل عمومی بود. او ادامه داد: این قرارداد با پیگیری […]

به گزارش تایسیز اذربایجان شهردار تبریز در گفتگو با خبرنگاران درباره امضای قرارداد همکاری شهرداری کلانشهرها و شرکت بهینه سازی سوخت گفت: این قرارداد که بین وزارت نفت و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت شهرداری های کلانشهرهای کشور امضا شد در راستای کاهش مصرف سوخت و توسعه حمل و نقل عمومی بود. او ادامه داد: این قرارداد با پیگیری شهرداران کلانشهرهای کشور و همراهی وزیر محترم نفت به امضا رسید.

ایرج شهین باهر با بیان اینکه بر مبنای این قرارداد تا پایان سال ۱۴۰۰ دو هزار دستگاه واگن به سیستم حمل و نقل ریلی درون شهری کلانشهرها اضافه می شود، گفت: از این دو هزار دستگاه، ۱۰۰۰ دستگاه اختصاص به شهرداری تهران واگذار می شود و بقیه واگن ها بین کلانشهرهای تبریز، اصفهان، شیراز، اهواز، کرمانشاه، مشهد، کرج و قم اختصاص می یابد.

شهردار تبریز با بیان اینکه به نسبت پیشرفت پروژه قطار شهری، واگن ها بین کلانشهرها تقسیم خواهد شد، تصریح کرد: در فاز اول این قرارداد ۷۰ دستگاه واگن به مترو تبریز اخصاص می یابد. او در پایان خاطرنشان کرد: در مجموعه شهرداری و قطار شهری، پیگیر هستیم تا در سریع ترین زمان ممکن این ۷۰ دستگاه را تحویل بگیریم و در اختیار شهروندان گرامی قرار دهیم.