ادامه‌ی تیم‌داری شهرداری تبریز تا پایان فصل ورزشی
ادامه‌ی تیم‌داری شهرداری تبریز تا پایان فصل ورزشی

به گزارش تایسیز اذربایجان در جلسه امروز (سه‌شنبه) شورا، نحوه‌ی تیم‌داری شهرداری تبریز مورد بررسی اعضا قرار گرفت. «محمد باقر بهشتی» – رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز ابتدا پیشنهاد انتقال تیم‌های شهرداری به اداره‌کل ورزش و جوانان استان به همراه بودجه‌ی مصوب شهرداری را ارایه داد که بلافاصله با مخالفت شهرام دبیری – […]

به گزارش تایسیز اذربایجان در جلسه امروز (سه‌شنبه) شورا، نحوه‌ی تیم‌داری شهرداری تبریز مورد بررسی اعضا قرار گرفت.

«محمد باقر بهشتی» – رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز ابتدا پیشنهاد انتقال تیم‌های شهرداری به اداره‌کل ورزش و جوانان استان به همراه بودجه‌ی مصوب شهرداری را ارایه داد که بلافاصله با مخالفت شهرام دبیری – عضو شورا مواجه شد.

دبیری به عنوان مخالف این پیشنهاد گفت: واگذاری تیم‌ها به همراه بودجه به ورزش و جوانان منع قانونی دارد، اگر قرار بر تخصیص بودجه است، چرا مدیریت را به دستگاه دیگری واگذار می‌کنیم؟
«سعید نیکو خصلت» – یک عضو شورا با تاکید بر اینکه توسعه‌ی ورزش در کشورمان معیوب است، بیان کرد: فدراسیون‌ها هیات‌های ورزشی از نظر ساختاری بیمار هستند. زمانی از مدارس کشورمان برای تیم‌های ملی ورزشکار انتخاب می‌شد که امروزه به این موضوع بی‌توجهی می‌شود.

وی ادامه داد: معتقدم وزارت ورزش دنبال مدال بوده و اینجا با یک کم و بیش شدن مدال، رئیس فدراسیون عوض می‌شود، به همین دلیل واگذاری تیم‌ها به ورزش و جوانان شدنی نیست.
نیکو خصلت ادامه داد: پیشنهاد بنده حمایت شهرداری از ورزش همگانی، تیم‌داری با هزینه‌ی اندک در رشته‌های ژیمناستیک، شنا و دو و میدانی و ادامه‌ی تیم‌داری در رشته‌های دیگر به مدت یک فصل با هزینه‌ی بسیار اندک و با استفاده از نفرات بومی است.

«غلامحسین مسعودی ریحان» – یک عضو دیگر شورا پیشنهاد ادامه‌ی تیم داری به مدت یکسال بر اساس بودجه‌ی مصوب را ارایه داد.