ادامه داستان توني و تراكتورسازي
ادامه داستان توني و تراكتورسازي

مذاکرات غیررسمی تراکتور با تونی بدون نتیجه قطعی یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود در گفتگو با خبرنگار تبریزبیدار از مذاکره غیررسمی باشگاه تراکتورسازی با تونی الیویرا سرمربی سابق و محبوب تراکتوری ها خبر داده است. مذاکرات غیررسمی تراکتور با تونی بدون نتیجه قطعی به گزارش تبریز بیدار ، این روزها سرنوشت نیمکت […]

مذاکرات غیررسمی تراکتور با تونی بدون نتیجه قطعی
یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود در گفتگو با خبرنگار تبریزبیدار از مذاکره غیررسمی باشگاه تراکتورسازی با تونی الیویرا سرمربی سابق و محبوب تراکتوری ها خبر داده است.
مذاکرات غیررسمی تراکتور با تونی بدون نتیجه قطعی

به گزارش تبریز بیدار ، این روزها سرنوشت نیمکت تراکتورسازی و مربیگیری آینده این تیم پرطرفدار به بحث داغ محافل ورزشی تبدیل شده است.

هنور لیگ برتر فوتبال کشور به پایان نرسیده بود که با کنار رفتن علی دایی از تیم سایپا، نام وی بعنوان سرمربی آینده سرخ پوشان تبریزی مطرح شد که سپس برخی حواشی دست به دست هم داده و موضوع منتفی شد.

بعد از قطعی شدن عدم حضور دایی در تراکتورسازی، نام هایی چون افشین قطبی، ساغلام، امیر قلعه نوعی و تونی الیویرا اعلام شد که هیچ کدام از سوی منابع رسمی باشگاه تایید نشد.

یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود در گفتگو با خبرنگار تبریزبیدار از مذاکره غیررسمی باشگاه تراکتورسازی با تونی الیویرا سرمربی سابق و محبوب تراکتوری ها خبر داده و حتی مدعی اعلام قیمت از سوی این مرد پرتغالی شده است.

این منبع آگاه همچنین اظهار داشت بدلیل اینکه مقامات رسمی باشگاه وارد مذاکره با تونی نشده اند و این گفتگو از طریق یک واسطه صورت گرفته، نتیجه مشخصی نداشته است و تونی پاسخ رسمی خود را منوط به مذاکرات رسمی کرده است.

هر چند این ادعا از سوی باشگاه تایید نشده اما حکایت از زمزمه های نزدیک شدن «آتا تونی» به تبریز بوده که باید منتظر روزهای آتی و نتیجه سرنوشت این ادعا شد.

گفتنی است تراکتورسازی با مربیگری تونی الیویرا سابقه نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال کشور و قهرمانی جام حذفی را در کارنامه دارد اما این مرد پرتغالی در لیگ قهرمانان آسیا با تراکتورسازی به توفیه چندانی دست نیافت.