ارائه ۱۱ میلیون کارت اعتباری ۱۰۰ هزار تومانی به اقشار کم درآمد از سوی دولت
ارائه ۱۱ میلیون کارت اعتباری ۱۰۰ هزار تومانی به اقشار کم درآمد از سوی دولت

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی در حاشیه نشست غیرعلنی امروز (سه‌شنبه ۱۷ مهرماه) مجلس شورای اسلامی و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این نشست محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه توضیحاتی درباره بازار ارز و مسائل کلان اقتصادی ارائه کرد. وی افزود: رئیس سازمان […]

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی در حاشیه نشست غیرعلنی امروز (سه‌شنبه ۱۷ مهرماه) مجلس شورای اسلامی و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این نشست محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه توضیحاتی درباره بازار ارز و مسائل کلان اقتصادی ارائه کرد.

وی افزود: رئیس سازمان برنامه و بودجه توضیحاتی درباره بسته حمایتی دولت برای اقشار کم درآمد به نمایندگان مجلس ارائه و اعلام کرد که به زودی یک کارت ۱۰۰ هزار تومانی به ۱۱ میلیون نفری که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، هلال‌احمر، ستاد اجرایی فرمان امام راحل و برخی نهادهای حمایتی هستند، ارائه می‌شود.

خدادادی بیان کرد: تاکنون ۲۳۰ هزار میلیارد تومان سبد کالا به اقشار کم درآمد جامعه ارائه شده و در نوبت جدید نیز قرار است تا ۱۱ میلیارد تومان دیگر به این اقشار ارائه شود.