ارایه خدمات الکترونیک به مددجویان در سامانه هوشمند امداد
ارایه خدمات الکترونیک به مددجویان در سامانه هوشمند امداد

ارایه خدمات الکترونیک به مددجویان در سامانه هوشمند امداد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی به تشریح نحوه ارایه خدمات الکترونیک به مددجویان تحت حمایت در سامانه هوشمند امداد و کارآمد پرداخت. به گزارش تایسیز نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، غلامعلی ملامهدی با اشاره به راه اندازی سامانه‌ هوشمند و […]

ارایه خدمات الکترونیک به مددجویان در سامانه هوشمند امداد

ارایه خدمات الکترونیک به مددجویان در سامانه هوشمند امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی به تشریح نحوه ارایه خدمات الکترونیک به مددجویان تحت حمایت در سامانه هوشمند امداد و کارآمد پرداخت.

به گزارش تایسیز نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، غلامعلی ملامهدی با اشاره به راه اندازی سامانه‌ هوشمند و کارآمد (سها) در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ گفت: ارایه کلیه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری برای مدجویان تحت حمایت در حال انجام است.

وی، هدف از راه اندازی امداد هوشمند و کارآمد را ارتقای خدمات و یکپارچه سازی دسترسی به تمامی اطلاعات صحیح عنوان کرده و افزود: کمیته امداد آذربایجان شرقی از دستگاه‌های پیشگام در خدمات الکترونیک و هوشمندسازی بوده و مددجویان می توانند درخواست های خود را در سرفصل های مختلف به صورت غیرحضوری انجام دهند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی در مورد نحوه دسترسی به این سامانه گفت: مراجعین می توانند با گوشی‌های تلفن همراه خود یا مراجعه به دفاتر خدمات پیشخوان و یا کامپیوترهای شخصی از طریق نشانی اینترنتی soha.emdad.ir درخواست خود را در سامانه انتخاب و ثبت کنند و این درخواست در سریع‌ترین زمان در اختیار مسئول مربوطه قرار گرفته و بررسی می شود.

ملامهدی در مورد مزایای این طرح گفت: حذف هزینه‌های ایاب و ذهاب، صرفه جویی در زمان، عدم ارایه مدارک هویتی کاغذی، تسریع درخواست‌ها و اتصال به سامانه های بانکی، ثبت احوال و بیمه ای از جمله محاسن امداد هوشمند و کارآمد است.