ارتش در دل بحران ها رشد کرده است/ رهبری به ارتش اعتماد دارند
ارتش در دل بحران ها رشد کرده است/ رهبری به ارتش اعتماد دارند

به گزارش تایسیز اذربایجان ، به نقل از مهر، امیرسرتیپ علی حاجی لو ظهر امروز شنبه در مراسم معارفه فرمانده جدید قرارگاه تاکتیکی لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدای آذربایجان با اشاره به رشد ارتش جمهوری اسلامی ابراز داشت: جلسات شورای عالی هم افزایی نیروهای مسلح در راستای تغییرات راهبردی جدید ارتش جمهوری اسلامی و احصای فرامین […]

به گزارش تایسیز اذربایجان ، به نقل از مهر، امیرسرتیپ علی حاجی لو ظهر امروز شنبه در مراسم معارفه فرمانده جدید قرارگاه تاکتیکی لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدای آذربایجان با اشاره به رشد ارتش جمهوری اسلامی ابراز داشت: جلسات شورای عالی هم افزایی نیروهای مسلح در راستای تغییرات راهبردی جدید ارتش جمهوری اسلامی و احصای فرامین رهبری فعال شده است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به ارتش اعتماد دارند، ادامه داد: شاخص و معیار رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ولایت فقیه و پیروی از فرامین ایشان است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش همچنین با اشاره به اینکه از یک سال قبل تغییراتی را در ارتش شاهد هستیم، ادامه داد: ریل گذاری جدید ارتش در راستای مطالبات مقام معظم رهبری با محوریت نیروی زمینی است.

حاجی لو با تاکید بر اینکه دشمن می خواهد به کشورمان تعرض کند، گفت: ما آمادگی کاملی برای مواجهه با تهدیدات دشمنان را داریم.

وی با بیان اینکه کوچکترین تصور تعدی به نظام جمهوری اسلامی ایران پاسخ محکم و سختی برای دشمنان خواهد شد، ادامه داد: آماده هستیم تا از زمین، هوا، دریا و زیردریا پاسخ کوبنده ای به دشمن بدهیم.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش سپس افزود: ایجاد و راه اندازی نیروهای واکنش سریع و متحرک هجومی نیز در اولویت ما است، بدون شک امروز ارتش جمهوری اسلامی این نیروی عظیم دفاعی کشور مورد اعتماد فرماندهی کل قوا است.

حاجی لو ادامه داد: ما و دیگر نیروهای مسلح افتخار می کنیم که تحت امر ولایت فقیه هستیم و خدمت می کنیم.