ارسال مدارک باشگاه تراکتور به ای اف سی
ارسال مدارک باشگاه تراکتور به ای اف سی

ارسال مدارک باشگاه تراکتور به ای اف سی مدارک ثبت نام باشگاه تراکتور برای حضور در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا به AFC (کنفدراسیون فوتبال آسیا) ارسال شد. به گزارش تایسیز نیوز، بر این اساس فرم‌های ارایه شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا که شامل مشخصات مدیران مختلف باشگاه، اطلاعات و مشخصات کامل ورزشگاه محل میزبانی […]

ارسال مدارک باشگاه تراکتور به ای اف سی

ارسال مدارک باشگاه تراکتور به ای اف سی

مدارک ثبت نام باشگاه تراکتور برای حضور در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا به AFC (کنفدراسیون فوتبال آسیا) ارسال شد.

به گزارش تایسیز نیوز، بر این اساس فرم‌های ارایه شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا که شامل مشخصات مدیران مختلف باشگاه، اطلاعات و مشخصات کامل ورزشگاه محل میزبانی و شکل و رنگ لباس‌های رسمی اول و دوم تیم به همراه مشخصات هتل‌های تبریز و سامانه حمل و نقل درون شهری و استانی و سایر اطلاعات مورد نیاز روز گذشته به ای اف سی ارسال شد.

مدارک فوق پس از تکمیل و با امضای دبیرکل فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی ارسال شد.

تیم فوتبال تراکتور با کسب رده چهارمی لیگ برتر و حذف تیم استقلال از لیگ آسیا، به عنوان نماینده چهارم ایران در رقابت‌های فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا حضور می‌یابد تا پس از یک بازی در مرحله پلی اف و در صورت پیروزی به مرحله گروهی راه پیدا کند.

بنا بر اعلام باشگاه تراکتور، تمرین‌های این تیم پس از ورودی پاکو خمز به تبریز در اول تیر، از روز دهم همین ماه شروع می‌شود.