ارس تارلا امیر جزو ۲۰ صادرکنندگان برگزیده استانی شد
ارس تارلا امیر جزو ۲۰ صادرکنندگان برگزیده استانی شد

🔻ارس تارلا امیر جزو ۲۰ صادرکنندگان برگزیده استانی شد 🔸️طی مراسمی صادرکنندگان برگزیده آذربایجان شرقی معرفی و تجلیل شدند. 🔸️به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس به نقل از اتاق بازرگانی تبریز، مراسم تجلیل از صادرکنندگان برگزیده آذربایجان شرقی در سال ۹۹ عصر پنج شنبه در سالن پتروشیمی تبریز برگزار […]

🔻ارس تارلا امیر جزو ۲۰ صادرکنندگان برگزیده استانی شد

🔸️طی مراسمی صادرکنندگان برگزیده آذربایجان شرقی معرفی و تجلیل شدند.

🔸️به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس به نقل از اتاق بازرگانی تبریز، مراسم تجلیل از صادرکنندگان برگزیده آذربایجان شرقی در سال ۹۹ عصر پنج شنبه در سالن پتروشیمی تبریز برگزار شده و طی آن ۲۰ نفر از صادرکنندگان برگزیده استان معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند. 

🔸️گفتنی است در این مراسم از شرکت ارس تارلا امیر به مدیریت محمود ابراهیمی (با یاد زنده یاد تراب ابراهیمی) بعنوان یکی از ۲۰ شرکت برگزیده استانی تجلیل به عمل آمد.

🔸️مجتمع گلخانه ای ارس تارلا امیر، بزرگترین مجتمع گلخانه ای خاورمیانه در منطقه آزاد ارس با سرمایه گذاری ریالی هزار و هفتصد میلیارد ریال و بیش از ۷۰ میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی و مساحت ۸۰ هکتار، سالانه ظرفیت تولید بیش از ۲۴ هزار و ۲۰۰ تن انواع صیفی جات گلخانه ای به روش هیدورپونیک را دارد و در کنار آن برای ۶۵۰ نفر بطور مستقیم شغل ایجاد کرده است.