اروپا، درگیر دو ویروس مرگبار
اروپا، درگیر دو ویروس مرگبار

⭕️ اروپا، درگیر دو ویروس مرگبار 🔹 همزمان با تشدید شیوع ویروس کرونا در اروپا، با شناسایی مواردی از بیماری آنفلوآنزای پرندگان در برخی کشورهای اروپایی از جمله هلند، آلمان، لهستان و … از ماه گذشته، مقامات این قاره وضعیت هشدار اعلام کرده و ضمن اتخاذ تدابیر بهداشتی، هزاران گونه جانوری آلوده به این ویروس […]

⭕️ اروپا، درگیر دو ویروس مرگبار

🔹 همزمان با تشدید شیوع ویروس کرونا در اروپا، با شناسایی مواردی از بیماری آنفلوآنزای پرندگان در برخی کشورهای اروپایی از جمله هلند، آلمان، لهستان و … از ماه گذشته، مقامات این قاره وضعیت هشدار اعلام کرده و ضمن اتخاذ تدابیر بهداشتی، هزاران گونه جانوری آلوده به این ویروس را معدوم کرده اند.

🔹 کشورهای اروپایی با تشخیص نمونه‌های جدید بیماری آنفلوآنزای پرندگان برای پیشگیری از گسترش این ویروس به دیگر گونه‌های جانوری و بخصوص انسان‌ها، ناگزیر از معدوم سازی برخی حیوانات آلوده شدند.

🔹شیوع این ویروس خطرناک در اروپا همزمان با گذشت نزدیک به یک سال از شیوع ویروس مرگبار در این قاره، نگرانی مضاعفی را برای مردم و مسئولان کشورهای این حوزه ایجاد کرده است.

🔹تاکنون نزدیک یک و نیم میلیون نفر در اروپا به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده اند که بیش از ۳۳۰ هزار نفر از آنها جان خود را از دست داده اند.