از تراکتور به تیم ملی؛ هدف بزرگ خرید جدید سرخ پوشان
از تراکتور به تیم ملی؛ هدف بزرگ خرید جدید سرخ پوشان

از تراکتور به تیم ملی؛ هدف بزرگ خرید جدید سرخ پوشان مدافع تراکتور در مورد شرایط این تیم و تساوی مقابل نساجی صحبت کرد. به گزارش تایسیزنیوز، وفا هخامنش، مدافع تیم تراکتور در خصوص دیدار این تیم مقابل نساجی و تساوی مقابل این تیم اظهار داشت: بازی سختی مقابل نساجی داشتیم و بازی در خانه […]

از تراکتور به تیم ملی؛ هدف بزرگ خرید جدید سرخ پوشان

از تراکتور به تیم ملی؛ هدف بزرگ خرید جدید سرخ پوشان

مدافع تراکتور در مورد شرایط این تیم و تساوی مقابل نساجی صحبت کرد.

به گزارش تایسیزنیوز، وفا هخامنش، مدافع تیم تراکتور در خصوص دیدار این تیم مقابل نساجی و تساوی مقابل این تیم اظهار داشت:

بازی سختی مقابل نساجی داشتیم و بازی در خانه حریف همیشه دشوار است. چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی هم ما را اذیت کرد چرا که ما برخلاف تیم حریف عادت به بازی در چمن مصنوعی نداریم و همین موضوع در روند بازی تاثیرگذار بود. در کل ما در نیمه اول سوار بر بازی بودیم و اگر همان موقعیت‌های اول بازی را به گل تبدیل می‌کردیم حریف دیگر نمی‌توانست فشرده بازی کند و مجبور بود بیاید جلو و باز بازی کند و این موضوع کار ما را راحت‌تر می‌کرد ولی متاسفانه از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و این موضوع باعث شد حریف به خواسته خودش برسد و رفته رفته تیمش در زمین جا بیافتد و بدین ترتیب ما نتوانستیم به گل برسیم. وقتی هم که گل خوردیم به نظر من سر ناهماهنگی به وجود آمده در تیم ما در آن لحظه بود ولی خدا را شکر بچه‌ها زود به بازی برگشتند و سوار بازی شدند و با فشاری که آوردند توانستند نتیجه را تغییر دهند و حداقل از شکستی که داشتیم می‌خوردیم فرار کنیم و حداقل یک امتیاز بگیریم و این یک امتیاز هم خودش ارزشمند است. به هر جهت تیم تغییرات زیادی داشته و دیر بسته شده و شروع کرده است و این تغییرات کمی زمانبر است و عقیده دارم تیم ما شرایط خوبی پیدا خواهد کرد. تیم ما دارد اصولی حرکت می‌کند و پایه ریزی درستی دارد و ایمان دارم موفق می‌شود.

وی در مورد عملکرد خودش در دو بازی گذشته گفت:

خدا را شکر با اعتمادی که منصوریان به من داشت توانستم در ترکیب اصلی جا بگیرم ولی به نظر خودم در این دو بازی می‌توانستم عملکرد بهتری داشته باشم و از آن وفا هخامنشی که همه انتظار داشتم شرایطم دور بود که مطمئناً به شرایطی که باید برسم می‌رسم و برایش می‌جنگم چون آن را ساده به دست نیاوردم و ساده از دست نخواهم داد و هدفم این است با نمایش خوب در ترکیب تراکتور به تیم ملی برسم.

مدافع تراکتور در مورد سیستم سه دفاعه که در این تیم پیاده می‌شود هم عنوان کرد:

اینکه یک تیم سه دفاعه بازی کند یا چهار دفاعه تشخیصش با سرمربی تیم است. هر سیستمی هم نقاط مثبتی دارد و هم نقاط منفی و با توجه به بازیکنانی که ما داریم شرایط بازی با سیستم ۲-۵-۳ را داریم و با این سیستم می‌توانیم با نفرات بیشتری حمله کنیم و وقتی خط دفاع و گلر خوب در تیمت داشته باشی این سیستم جواب می‌دهد و به نظرم تصمیم خوبی از سوی آقای منصوریان گرفته شده است. فکر می‌کنم نزدیک بودن به سیستم بازی تیم ملی هم تاثیرگذار بوده چون ما بازیکنان زیادی داریم که می‌توانند به تیم ملی کمک کنند و همین موضوع تاثیر زیادی خواهد داشت که اگر بازیکنان زیادی از ما دعوت شدند با این سیستم آشنایی داشته باشند.

هخامنش در مورد اعتراض‌هایی که به گل تراکتور مقابل نساجی صورت گرفته و اینکه به نظر می‌رسید این گل آفساید بود هم توضیح داد:

من به طور دقیق صحنه گل را بازبینی نکردم و نمی‌توانم با قاطعیت بگویم آفساید بود یا نه و به هر حال داور هم مثل هر انسان دیگری حق اشتباه دارد. من خودم استقبال می‌کنم که سیستم VAR وارد فوتبال ایران شود و اشتباهات داوری به حداقل برسد و ما مشکلی نداریم هم اشتباهاتی که به ضرر ما بوده کمتر شود و هم احیاناً اگر یک جا از اشتباه داوری سود بردیم آن هم نباشد. همانطور که در بازی قبل داور ۲ پنالتی برای تیم ما نگرفت که حق مسلم تیم ما بود و متضرر شدیم و حالا این بازی هم ممکن بود گل ما آفساید بوده باشد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود چند نفر روی سکوهای ورزشگاه وطنی بودند و علیه تراکتوری‌ها شعار می‌دادند گفت:

در حال حاضر که می‌گویند ویروس کرونا وجود دارد و پروتکل‌های بهداشتی تعیین کرده‌اند و قوانینی گذاشته‌اند که بر اساس آن بازی‌ها را برگزار می‌کنند شرایط هر بازی می‌تواند خودش به قدر کافی خطرناک باشد و هرچقدر جمعیت افراد حاضر در ورزشگاه بیشتر باشد این زنجیره و خطر ابتلا چند برابر می‌شود و همین زنجیره در جامعه پخش می‌شود. بعد از بازی دیدید که تعداد افرادی که در زمین حضور داشتند چقدر زیاد بودند و این خیلی خطرناک است. از طرفی مردم قائمشهر و هواداران نساجی دوست دارند از تیم مورد علاقه‌شان حمایت کنند و به کسانی که در ورزشگاه بودند یا از خانه‌های مجاور به دیدن بازی مشغول بودند ایرادی وارد نیست و اشکال کار از ساخت ورزشگاه و کوتاه بودن سکوها و خالی نبودن فضای دور ورزشگاه است و به هر جهت آنها تیمشان را دوست دارند و از آن حمایت می‌کنند ولی اینکه به بازیکنان تیم ملی که سال‌ها در لباس تیم ملی ایران زحمت کشیدند یا سرمربی ما آقای منصوریان که پیشکسوت فوتبال هستند توهین شود کار پسندیده‌ای نیست و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در فوتبال نباشیم.