از هفته اول نشان می‌دهیم مدعی قهرمانی هستیم/ دنیزلی اعتقاد ویژه‌ای به بازیکنان جوان دارد
از هفته اول نشان می‌دهیم مدعی قهرمانی هستیم/ دنیزلی اعتقاد ویژه‌ای به بازیکنان جوان دارد

؛ از هفته اول نشان می‌دهیم مدعی قهرمانی هستیم/ دنیزلی اعتقاد ویژه‌ای به بازیکنان جوان دارد آزادی گفت: همه تلاش‌مان را خواهیم کرد تا با پیروزی در مسجد سلیمان از هفته اول نشان دهیم مدعی جدی قهرمانی در لیگ جدید هستیم. محمدرضا آزادی  درخصوص آخرین وضعیت تیمش در آستانه شروع لیگ نوزدهم اظهار داشت: خدا […]

؛
از هفته اول نشان می‌دهیم مدعی قهرمانی هستیم/ دنیزلی اعتقاد ویژه‌ای به بازیکنان جوان دارد
آزادی گفت: همه تلاش‌مان را خواهیم کرد تا با پیروزی در مسجد سلیمان از هفته اول نشان دهیم مدعی جدی قهرمانی در لیگ جدید هستیم.
محمدرضا آزادی  درخصوص آخرین وضعیت تیمش در آستانه شروع لیگ نوزدهم اظهار داشت: خدا را شکر همه بازیکنان از شرایط خوبی برخوردار هستند و آقای دنیزلی در این مدت تمرینات پرفشاری را برای بازیکنان در نظر گرفته است تا در بهترین فرم قرار گرفته و آماده شروع لیگ شویم.
مهاجم تیم فوتبال تراکتور آذربایجان ادامه داد: با وجود تاخیر در شروع لیگ، تمرینات خوب و پرنشاطی را سپری کرده‌ایم و هیچ مشکلی برای آغاز لیگ جدید نداریم. امیدوارم این فصل آرزوی پرشورها را برآورده کنیم.
وی درباره دیدار تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته اول لیگ‌برتر بیان کرد: تیم‌ها از همدیگر شناخت کاملی ندارند و از طرفی باید در گرمای طاقت فرسای جنوب بازی کنیم که این موارد کار را سخت می‌کند ولی ما همه تلاش‌مان را خواهیم کرد تا با پیروزی در مسجد سلیمان از هفته اول نشان دهیم مدعی جدی قهرمانی در لیگ جدید هستیم.
مهاجم قرمزپوشان تراکتور با بیان اینکه دنیزلی به جوانان اعتقاد ویژه‌ای دارد، از تلاشش برای حضور در ترکیب اصلی گفت و اذعان داشت: آقا مصطفی در تیم‌هایی که بوده همیشه به بازیکنان جدید فرصت داده و نتیجه گرفته است و من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا نظر ایشان را نسبت به خودم جلب کنم ولی طبیعی است که با وجود بازیکنان باتجربه‌ به بازیکنان جوان دقایق کمتری بازی برسد.
آزادی در پایان درباره قهرمانی تیمش در لیگ نوزدهم خاطرنشان ساخت: ما در سالیان گذشته هم مدعی قهرمانی بودیم ولی متاسفانه با بدشانسی نتوانستیم به این مهم برسیم اما امسال با حضور ۹ بازیکن ملی‌پوش و کادرفنی قوی و با حمایت پرشورها تمام توان‌مان را به کار خواهیم بست تا جام قهرمانی را تقدیم هواداران کنیم.