استاندار آذربایجان‌شرقی:۳۳۰۴پروژه در ایام مبارک دهه فجر در استان افتتاح خواهد شد.
استاندار آذربایجان‌شرقی:۳۳۰۴پروژه در ایام مبارک دهه فجر در استان افتتاح خواهد شد.

استاندار آذربایجان‌شرقی:۳۳۰۴پروژه در ایام مبارک دهه فجر در استان افتتاح خواهد شد. به گزارش خبرنگار تایسیز نیوز استاندار آذربایجان شرقی در دومین نشست خبری خود در سال جاری با اصحاب رسانه با تبریک ایام  دهه فجر افزود: چرخ انقلاب در چهل و چهارمین  سال از عمر  خود بخوبی برخلاف تلاش دشمنان در حال حرکت است. […]

استاندار آذربایجان‌شرقی:۳۳۰۴پروژه در ایام مبارک دهه فجر در استان افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار تایسیز نیوز استاندار آذربایجان شرقی در دومین نشست خبری خود در سال جاری با اصحاب رسانه با تبریک ایام  دهه فجر افزود: چرخ انقلاب در چهل و چهارمین  سال از عمر  خود بخوبی برخلاف تلاش دشمنان در حال حرکت است.

خرم افزود:انقلاب اسلامی با رهبریت امام خمینی توانست بدون توسل به شرق و غرب طاغوت را از بین ببرد.و خواسته مردم که همانا انقلاب اسلامی بود به سرانجام و سرمنزل مقصود برسد.

وی افزود:دولت سیزدهم به ریاست جمهوری دکتر رئیسی به این افتخار دارد که خادم مردم می باشد و این موضوع را همواره وظیفه اصلی خود می داند.

استاندار ادامه داد:بنده به عنوان خادم مردم استان آذربایجان شرقی در ۱۴ ماه خدمتم به مردم استان با همکارانم عهد بسته ایم که تا آخرین نفس برای آسایش و رفاه مردم استان بکوشیم.

وی افزود:در دولت سیزدهم قطار حرکت و پیشرفت به جریان افتاده و در استان آذربایجان شرقی هم با شناخت پتانسیل های موجود به این کار اقدام کرده ایم .

بخشی از پروژه های دهه فجر را که در این ایام افتتاح خواهد شد عرض می کنم .

۳۳۰۴ پروژه به طور کلی در ایام مبارک دهه فجر افتتاح خواهد شد از این تعداد پروژه تعداد ۲۳۹۴پروژه شهری و ۹۱۰ پروژه روستایی است.مبلغ کلی این پروژه ها ۱۳ هزار و ۷۹۹میلیارد تومان که معادل ۲۷۴۰۰میلیون یورو می باشد.

۴۲۱ پروژه ملی و ۲۸۸۳پروژه استانی است.این پروژه ها در بخش بندی ۳۲۱۲ پروژه عمرانی و ۹۲پروژه اقتصادی صنعتی و گردشگری و در شهرداری ها ۸۵ پروژه و در کلانشهر تبریز ۲۶ پروژه افتتاح خواهد شد.

همه این پروژه ها اشتغال زایی دارد و تعداد اشتغال زایی که برای این پروژه در نظر گرفته شده تعداد ۹۰۲۹ هزارنفر در شهرها و ۴۶۰۳هزار نفر در روستاها می باشد.