استاندار آذربایجان شرقی:منابع حاصل از مولدسازی باید صرف اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شود
استاندار آذربایجان شرقی:منابع حاصل از مولدسازی باید صرف اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شود

استاندار آذربایجان شرقی:منابع حاصل از مولدسازی باید صرف اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شود استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر تمکین همه دستگاه‌های اجرایی استان بر اجرای مصوبات هیأت عالی مولدسازی دارایی‌های دولت، گفت: منابع حاصل از مولدسازی باید صرف اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شود و در این راستا همراهی و همکاری کامل همه دستگاه‌ها ضروری است. به […]

استاندار آذربایجان شرقی:منابع حاصل از مولدسازی باید صرف اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شود

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر تمکین همه دستگاه‌های اجرایی استان بر اجرای مصوبات هیأت عالی مولدسازی دارایی‌های دولت، گفت: منابع حاصل از مولدسازی باید صرف اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شود و در این راستا همراهی و همکاری کامل همه دستگاه‌ها ضروری است.

به گزارش تایسیز نیوز، عابدین خرّم در جلسه بررسی روند اجرای مصوبه شورای هماهنگی سران قوا درخصوص مولدسازی دارایی‌های دولت، اظهار داشت: اموال و املاک مازاد بر سرانه استاندارد دستگاه‌ها و نهادها باید در قالب مولدسازی قرار گیرد و هر دستگاهی که از اجرای این مصوبه استنکاف کند تحت پیگرد قضایی قرار گرفته و باید پاسخگو باشد.

وی با تاکید بر ایجاد وحدت رویه در استان برای اجرای مصوبه مولدسازی، گفت: هدف اصلی طرح مولدسازی، تامین منابع برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است و منابع حاصل از اجرای این مصوبه باید در این مسیر هزینه شود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به وجود بیش از ۲ هزار پروژه نیمه‌تمام در استان، گفت: وضعیت استان از نظر پروژه‌های نیمه‌تمام قابل قبول نیست و باید از این فرصتی که برای تامین منابع ایجاد شده است به بهترین نحو استفاده کنیم.

وی با تاکید بر همراهی و همکاری کامل دستگاه‌های اجرایی در شناسایی اموال و املاک مازاد و اجرای مصوبه مولدسازی، گفت: اداره کل امور اقتصادی و دارایی به صورت مستمر عملکرد دستگاه‌ها را رصد و به صورت ماهانه گزارش خواهد کرد.