استاندار آذربایجان شرقی از خانواده مرحوم اتحاد از جان‌باختگان نفت‌کش سانچی دلجویی کرد
استاندار آذربایجان شرقی از خانواده مرحوم اتحاد از جان‌باختگان نفت‌کش سانچی دلجویی کرد

استاندار آذربایجان شرقی به همراه دستیار ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در منزل مرحوم ‘بهرام اتحاد’ از جان‌باختگان سانحه کشتی نفتی سانچی، از خانواده وی دلجویی و برای بازماندگان آرزوی صبر کرد. به گزارش  تایسیز آذربایجان به نقل از ایسنا، ، مجید خدابخش در دیدار با همسر، برادر و فرزند هشت […]

استاندار آذربایجان شرقی به همراه دستیار ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در منزل مرحوم ‘بهرام اتحاد’ از جان‌باختگان سانحه کشتی نفتی سانچی، از خانواده وی دلجویی و برای بازماندگان آرزوی صبر کرد.
به گزارش  تایسیز آذربایجان به نقل از ایسنا، ، مجید خدابخش در دیدار با همسر، برادر و فرزند هشت ساله مرحوم بهرام اتحاد، ضمن عرض تسلیت به بازماندگان حادثه دلخراش نفت‌کش سانچی، اظهار کرد: شهیدان این حادثه، متعلق به کل ملت ایران هستند و امروز تمام مردم کشور داغدار این عزیزان است.
وی با تأکید بر پیگیری حق و حقوق خانواده‌های جان‌باختگان این حادثه، گفت: وظیفه همه ما قدرشناسی از خانواده این قهرمانان فداکار در راه میهن است و حفظ نام و یاد این عزیزان فداکار بر همه واجب است.
«محمدامین سازگارنژاد»، دستیار ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این دیدار پیام تسلیت دولت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به خانواده مرحوم آن مرحوم ابلاغ کرد و با آرزوی صبر برای بازماندگان، گفت: دولت تمام تلاش خود را برای یافتن پیکر این عزیزان به کار می‌گیرد.
همچنین مسئول دفتر نماینده‎ی ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیز با حضور در منزل مرحوم «بهرام اتحاد» با خانواده‎ی معزا ابراز همدردی کرد.
بهرام اتحاد، افسر و مهندس برق ۵۶ ساله کشتی سانچی به همراه ۳۱ سرنشین دیگر این نفت‌کش، در حادثه برخورد با یک کشتی باری در سواحل چین و انفجار و آتش‌سوزی، جان خود را از دست داد