استاندار آذربایجان شرقی: سپاه مایه عزت و افتخار نظام اسلامی است
استاندار آذربایجان شرقی: سپاه مایه عزت و افتخار نظام اسلامی است

استاندار آذربایجان شرقی: سپاه مایه عزت و افتخار نظام اسلامی است تایسیز نیوز- استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یادآور شد: این نیروی مردمی و دفاعی مایه عزت، افتخار و سربلندی ملت غیور ایران و نظام اسلامی است. به گزارش تایسیز نیوز، مالک رحمتی روز یکشنبه در […]

استاندار آذربایجان شرقی: سپاه مایه عزت و افتخار نظام اسلامی است

تایسیز نیوز- استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یادآور شد: این نیروی مردمی و دفاعی مایه عزت، افتخار و سربلندی ملت غیور ایران و نظام اسلامی است.

به گزارش تایسیز نیوز، مالک رحمتی روز یکشنبه در این پیام با اشاره به اینکه تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنها چند ماه پس از پیروزی انقلاب، ابتکار هوشمندانه امام راحل برای صیانت از نهال نوپای انقلاب و تحکیم پایه‌های اقتدار و استقلال ملت بزرگ ایران بود، اضافه کرده است: این نهاد ارزشی و انقلابی در بیش از ۴۰ سال گذشته، کارآمدی و توانمندی خود را در مقابله با توطئه‌های دشمنان انقلاب و تامین نظم و امنیت ایران اسلامی اثبات کرده و در کنار آن، با اقدامات ارزنده و اثرگذار خود در عرصه‌های سازندگی، عمران و آبادانی به یکی از پایه‌های اصلی خدمت به مردم عزیز تبدیل شده است.

وی ادامه داد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت، اقتدار و سربلندی این مرز و بوم و حفاظت از کیان اسلام و انقلاب در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است که تنها گوشه‌ای از این توانمندی ها در جریان عملیات غرورآفرین «وعده صادق» به رخ جهانیان کشیده شد.

رحمتی با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یاد و خاطره شهیدان والامقام سپاه قهرمان را گرامی داشته و برای همه فرماندهان، پاسداران، کارکنان و سربازان سپاه همیشه سرافراز عاشورا و تمام یگان‌های مستقر در آذربایجان شرقی آرزوی سربلندی و توفیق کرد.

به گزارش تایسیز نیوز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی در دوم اردیبشهت ماه سال ۱۳۵۸ تاسیس شد.