استاندار آذربایجان شرقی صعود غرور انگیز تیم تراکتور  به دور بعدی جام باشگاههای آسیا را تبریک گفت
استاندار آذربایجان شرقی صعود غرور انگیز تیم تراکتور  به دور بعدی جام باشگاههای آسیا را تبریک گفت

استاندار آذربایجان شرقی صعود غرور انگیز تیم تراکتور  به دور بعدی جام باشگاههای آسیا را تبریک گفت 🔹صعود غرورآفرین تیم تراکتور به عنوان یکی از نمایندگان کشورمان در آسیا، بار دیگر غیرت و همت والای جوانان کشورمان را برای نیل به قله های موفقیت را نشان داد. 🔹پس از قهرمانی تراکتور در جام حذفی باشگاه‌های […]

استاندار آذربایجان شرقی صعود غرور انگیز تیم تراکتور  به دور بعدی جام باشگاههای آسیا را تبریک گفت

🔹صعود غرورآفرین تیم تراکتور به عنوان یکی از نمایندگان کشورمان در آسیا، بار دیگر غیرت و همت والای جوانان کشورمان را برای نیل به قله های موفقیت را نشان داد.

🔹پس از قهرمانی تراکتور در جام حذفی باشگاه‌های کشور و صعود به لیگ قهرمانان آسیا، اینبار نیز  ورزشکاران قهرمان ما خوش درخشیدند و با صعود به مرحله بعدی جام باشگاه های آسیا، دل مردم ورزش دوست آذربایجان و هواداران میلیونی تراکتور در سراسر کشور را سرشار از  شادی و شعف کردند.

🔹اینجانب با تبریک این پیروزی به علاقمندان و هوادارن پرشور و شعور تیم فوتبال تراکتور و مردم شریف آذربایجان و تبریز، از تلاش‌های ارزنده مربیان و کادر فنی با درایت، بازیکنان شایسته و غیرتمند، مدیریت تیم و مسئولان ورزش استان قدردانی نموده، سربلندی روزافزون جوانان عزیزمان را از خدای منان مسئلت دارم.
دکتر محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی