استاندار: ۲۵هزار مددجوی آذربایجان شرقی صاحب شغل شدند
استاندار: ۲۵هزار مددجوی آذربایجان شرقی صاحب شغل شدند

استاندار آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته توانستیم برای ۲۵ هزار مددجو اشتغال‌زایی کرده و آنها را وارد جرگه تولیدکنندگان و کارآفرینان کنیم. عابدین خرّم روز دوشنبه در مراسم آغاز توزیع سه هزار بسته معیشتی کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی بین مددجویان و نیازمندان، اظهار کرد: اشتغال‌آفرینی برای اقشار نیازمند جزو اهداف کمیته امداد […]

استاندار آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته توانستیم برای ۲۵ هزار مددجو اشتغال‌زایی کرده و آنها را وارد جرگه تولیدکنندگان و کارآفرینان کنیم.

عابدین خرّم روز دوشنبه در مراسم آغاز توزیع سه هزار بسته معیشتی کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی بین مددجویان و نیازمندان، اظهار کرد: اشتغال‌آفرینی برای اقشار نیازمند جزو اهداف کمیته امداد است و استان آذربایجان شرقی در جذب تسهیلات اشتغال برای این قشر در سال گذشته جزو استان‌های برتر کشور بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اقدام موثر و ارزشمند دیگر کمیته امداد، مساعدت تحصیلی از مقطع ابتدایی تا دانشگاه و پشتیبانی علمی از مددجویان زیر پوشش این کمیته است.

خرم همچنین با قدردانی از همبستگی و همدلی میان خیران و کمیته امداد گفت: خیران تبریز جزو بهترین کارآفرینان و سرمایه‌گذاران کشور هستند و باید روند همبستگی کمیته امداد با آنها حفظ و تقویت شود.

وی ادامه داد: امروز کمیته امداد به یک نهاد کارآفرین تبدیل شده و در کنار خدمات معیشتی به افراد نیازمند و محرومان، به دنبال کارآفرینی و خودکفایی مددجویان خود نیز هست.

وی کمک به مستمندان و محرومان را مصداق بارز عدل در جامعه و مرام حضرت امیرالمومنین علی(ع) دانست و گفت: این قشر که انسان‌هایی باکرامت هستند، ولی نعمت ما محسوب می‌شوند و دعای خیر همین انسان‌هاست که جامعه را حفظ می‌کند.

خرم اظهار کرد: خیرانی که به این انسان‌ها کمک می‌کنند به دستور خداوند عمل می‌کنند و خود خدا پاداش آنها را خواهد داد.

سه هزار بسته معیشتی در قالب نخستین رزمایش اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان در بین مددجویان کمیته امداد و اقشار نیازمند آذربایجان شرقی توزیع خواهد شد.