استقبال دانشجویان دانشگاه تبریز از رای گیری در محوطه دانشگاه
استقبال دانشجویان دانشگاه تبریز از رای گیری در محوطه دانشگاه

استقبال دانشجویان دانشگاه تبریز از رای گیری در محوطه دانشگاه تایسیز نیوز – دانشگاه تبریز با انجام یک طرح ابتکاری و جشنواره مانند، فرصتی برای شرکت دانشجویان رای اولی در انتخابات ایجاد کرده که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفته است. رئیس دانشگاه تبریز روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به استقبال […]

استقبال دانشجویان دانشگاه تبریز از رای گیری در محوطه دانشگاه

تایسیز نیوز – دانشگاه تبریز با انجام یک طرح ابتکاری و جشنواره مانند، فرصتی برای شرکت دانشجویان رای اولی در انتخابات ایجاد کرده که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه تبریز روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به استقبال پرشور دانشجویان رای اولی از انتخابات این دوره، اظهار کرد: تلاش شده در محوطه دانشکده گیاه شناسی این دانشگاه با ایجاد فضای شاد و پرنشاط، خاطره ای شیرین برای دانشجویان رای اولی ایجاد شود.

صفر نصرالله زاده، افزود: در این برنامه علاوه بر دانشجویان، اساتید و کادر دانشگاهی نیز به صورت پرشور حضور یافتند.

وی، ادامه داد: با توجه به ادای دین اقشار مختلف مردم به ویژه دانشگاهیان و لبیک گویی به فرامین رهبری با حضور در انتخابات، مسوولان نیز باید به وظیفه خود در قبال این مردم متدین و متعهد عمل کنند.

به گزارش تا یسیز نیوز، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری امروز جمعه یازده اسفند در حال برگزاری است.

آذربایجان شرقی دارای ۱۹ کرسی از ۱۳ حوزه انتخابیه است و این استان در مجلس خبرگان رهبری نیز پنج عضو دارد.

از جمعیت چهار میلیون و ۱۰۸ هزار و ۷۵ نفری استان، سه میلیون و ۱۸۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات اسفند ماه امسال هستند که از این تعداد ۱۵۸ هزار و ۴۹۹ نفر رای اولی هستند.