استوکس از هفته آینده در ترکیب تراکتورسازی
استوکس از هفته آینده در ترکیب تراکتورسازی

به گزارش تایسیز اذربایجان تعطیلات طولانی مدت آنتونی استوکس، مهاجم تراکتورسازی و عدم توجه او به اخطارهای باشگاه سبب شد، تا این بازیکن علیرغم در پیش بودن سه امتیاز حساس، توسط محمد تقوی تنبیه شود و در دیدار برابر پرسپولیس به تهران آورده نشد تا سرمربی تراکتورسازی نشان دهد، علیرغم که حضور این بازیکن می […]

به گزارش تایسیز اذربایجان

تعطیلات طولانی مدت آنتونی استوکس، مهاجم تراکتورسازی و عدم توجه او به اخطارهای باشگاه سبب شد، تا این بازیکن علیرغم در پیش بودن سه امتیاز حساس، توسط محمد تقوی تنبیه شود و در دیدار برابر پرسپولیس به تهران آورده نشد تا سرمربی تراکتورسازی نشان دهد، علیرغم که حضور این بازیکن می توانست در نتیجه بازی تاثیر داشته باشد، با او یا هر بازیکن دیگری که خودشان را بزرگتر از تراکتورسازی می دانند، برخورد خواهد کرد.

پس از پشت سر گذاشتن دیدار برابر پرسپولیس که یک امتیاز برای شاگردان تقوی به همراه داشت، شنیده می شود این بازیکن از هفته آینده به ترکیب اصلی قرمزپوشان تبریزی بازخواهد گشت. همینطور خانواده این مهاجم بریتانیایی هم از هفته آینده به ایران خواهند آمد تا استوکس، آرامش بیشتری داشته باشد.

تراکتورسازی هفته آینده باید در جم به مصاف شاگردان مهدی تارتار برود و در آخرین دیدار نیم فصل هم میزبان فولادخوزستان می شود؛ دو دیداری که به احتمال فراوان، آنتونی استوکس به ترکیب اصلی تیم بازخواهد گشت.