استیضاح رئیس مجلس از حد نصاب افتاد/ نماینده بناب امضاء خود را پس گرفت
استیضاح رئیس مجلس از حد نصاب افتاد/ نماینده بناب امضاء خود را پس گرفت

به نقل از آناج؛  با اینکه ۲۷ نماینده مجلس طی اخطاریه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی او را متهم به نقض قانون اساسی و آئین نامه‌ی داخلی مجلس کرده بودند تا علی لاریجانی را ملزم به پاسخگویی نمایند، ساعاتی بعد رسانه‌ها از کاهش تعداد امضاءها خبر دادند و عنوان کردند استیضاح رئیس مجلس شورای اسلامی […]

به نقل از آناج؛  با اینکه ۲۷ نماینده مجلس طی اخطاریه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی او را متهم به نقض قانون اساسی و آئین نامه‌ی داخلی مجلس کرده بودند تا علی لاریجانی را ملزم به پاسخگویی نمایند، ساعاتی بعد رسانه‌ها از کاهش تعداد امضاءها خبر دادند و عنوان کردند استیضاح رئیس مجلس شورای اسلامی با بازپس‌گیری ۷ امضاء از حد نصاب قانونی افتاده است.

در میان امضاءکنندگان اسامی محمد اسماعیل سعیدی(نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو) و ضیاءا.. اعزازی (نماینده بناب) نیز دیده می‌شد که بر اساس اعلام کیایی مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس، اعزازی امضاء خود را پس گرفته و کتباً اعلام کرده است چنین درخواستی ندارد.

پیش از این نیز در استیضاح تعدادی از وزرای دولت روحانی، نماینده بناب امضاء خود را پس گرفته بود و اتخاذ چنین رویه‌ای از سوی ضیاءا.. اعزازی مسبوق به سابقه است.

گفتنی است؛ نمایندگان ارسال مستقیم لایحه‌ی CFT به مجمع تشخیص مصلحت نظام را بدون بررسی دوباره‌ی آن در صحن علنی مجلس، خلاف قانون اساسی و وظایف هیئت رئیسه خوانده بودند.

انتهای پیام/