اسدی:موضوع اختلاف با کاپیتان‌ها مدیریت نشد
اسدی:موضوع اختلاف با کاپیتان‌ها مدیریت نشد

اسدی:موضوع اختلاف با کاپیتان‌ها مدیریت نشد / تراکتوری‌ها به اندازه تعداد تیم‌های لیگ‌برتری تغییر و تحولات داشته‌اند.کاپیتان سابق تراکتور معتقد است که پروژه خصوصی‌سازی در این تیم با شکست مواجه شده است. مرتضی اسدی، بازیکن سابق تراکتور درباره تغییر و تحولات در کادرفنی این تیم اظهار داشت: در ۲، ۳ سال اخیر آن‌قدر تغییرات در […]

اسدی:موضوع اختلاف با کاپیتان‌ها مدیریت نشد / تراکتوری‌ها به اندازه تعداد تیم‌های لیگ‌برتری تغییر و تحولات داشته‌اند.کاپیتان سابق تراکتور معتقد است که پروژه خصوصی‌سازی در این تیم با شکست مواجه شده است.

مرتضی اسدی، بازیکن سابق تراکتور درباره تغییر و تحولات در کادرفنی این تیم اظهار داشت: در ۲، ۳ سال اخیر آن‌قدر تغییرات در تراکتور زیاد بوده است که جای تعجب ندارد. قرمزپوشان آذربایجان به تعداد تیم‌های لیگ‌برتری تغییر و تحولات داشته‌اند. این امکان وجود دارد این تیم هر لحظه دوباره دست‌خوش تغییر سرمربی و مدیرعامل شود. البته هر فردی که به تراکتور می‌آید، انتظار داریم کمکی به این تیم کند و اتفاق خوبی رخ بدهد. او درباره اختلاف خطیبی با بازیکنان بزرگ تراکتور گفت: من در باشگاه تراکتور نیستم و با مسائل این تیم آشنایی ندارم. به نظرم کادرفنی تراکتور می‌توانست این موضوع را مدیریت و از اعتبار قهرمانی خود دوباره دفاع کند، اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد. کادرفنی تراکتور به دنبال جوان‌گرایی در تیم خود بوده، اما به نظرم اکنون زمان این کار نبوده است. به نظرم بازیکنان به علت تغییرات زیاد تمرکز لازم را ندارند. اسدی درباره بی‌ثباتی در مدیریت و کادرفنی تراکتور اظهار داشت: به‌طور حتم بی‌ثباتی به ضرر تراکتور است. به نظرم اوضاع و احوال این تیم بهتر هم نمی‌شود. تا زمانی که ثبات مدیریتی و کادرفنی در تراکتور رخ ندهد، هواداران و بازیکنان آرامشی نخواهند داشت. به هر حال معلوم نیست چه کسانی خط می‌دهند و چه کسانی پشت پرده این قضیه هستند که نمی‌گذارند باشگاه تراکتور آرامش داشته باشد! بازیکن سابق تراکتور درباره احتمال واگذاری باشگاه از سوی زنوزی گفت: از زنوزی تشکر می‌کنم که در این ۳ سال هزینه‌های زیادی برای تراکتور صرف کرد و بازیکنان نامی و بزرگی به تیم آورد؛ اما متاسفانه خروجی خوب نبود.‌ ای کاش با خصوصی‌سازی تراکتور اتفاق خوبی رخ می‌داد و نتایج خوبی می‌گرفتند. باشگاه تراکتور قبل از زنوزی در اختیار یکی از نیرو‌های مسلح بود و باز هم باید این ارگان ورود کند و اداره باشگاه را بر عهده بگیرد. به نظرم خصوصی‌سازی به نفع تراکتور نبود و ان شاءالله این تیم به آرامش لازم برسد و بتواند با کادرفنی جدید نتایج بهتری بگیرد.