اسما نظری: مسئولین نگاه ویژه ای به  فوتبال بانوان داشته باشند/ به خاطر کرونا پیشنهاد خارجی را رد کردم
اسما نظری: مسئولین نگاه ویژه ای به  فوتبال بانوان داشته باشند/ به خاطر کرونا پیشنهاد خارجی را رد کردم

اسمانظری پاکدل هستم ، از سال ۹۰تا ۹۷به‌طور مداوم در رده های ملی حضور داشتم‌ و ۲سال افتخار بستن بازوبند کاپیتانی تیم‌ملی جوانان را دارم. در مورد شرایط فوتبال و فوتسال بانوان استان بفرمائید. متاسفانه هیچ تیم فوتبال نداریم  ولي طي خبري كه به تازگي از مسئولين شنيديم انشالله تيم بانوان هم خواهيم داشت . […]

اسمانظری پاکدل هستم ، از سال ۹۰تا ۹۷به‌طور مداوم در رده های ملی حضور داشتم‌ و ۲سال افتخار بستن بازوبند کاپیتانی تیم‌ملی جوانان را دارم.

در مورد شرایط فوتبال و فوتسال بانوان استان بفرمائید.

متاسفانه هیچ تیم فوتبال نداریم  ولي طي خبري كه به تازگي از مسئولين شنيديم انشالله تيم بانوان هم خواهيم داشت .

هزاران بار در برنامه ها و مصاحبه ها اعلام کردیم از باشگاه های بزرگ خواهش کردیم که کنار تیم های بزرگ مثل تراکتور،ماشین سازی ،شهرداری،گسترش فولاد برای بانوان تیم داری کنند ولی نتیجه ای نگرفتیم.شاید قرار داد یک بازیکن تیمشان هزینه یک فصل لیگ بانوان شود. به همین دلیل بازیکنانی ک فوتبالی اند مجبورند در سالن و فوتسال تمرین کنند .

تنها تیم حاضر در لیگ تیم فوتسال دسته یکی هست که با تلاش مربیان این تیم تا الان پابرجاست که هزینه از جیب خودشان است .

من دوسال در این تیم فعالیت کردم و از این بابت‌ ممنونم که به من اجازه دادند الارغم اینکه مصدوم بودم کنار تیم باشم و تمرین کنم.

آرزوی موفقیت و توجه مسئولین برای تیم استان را دارم.

ایام کرونا جه بر سر فوتبال بانوان اورد؟

کرونا شرایط را خیلی سخت تر کرد.تمرینات مدت زیادی تعطیل و مسابقات نیمه کاره ماند،خیلی ها در اوج آمادگی افت کردند

همه این ها به کنار استرس مبتلا شدن به این بیماری هم اضافه شد. که شرایط را برای ادامه فعالیت با مشکل رو برو کرده است.



شرایط فنی خودتان در چه وضعیتی است؟

خدارو شکر بعد از جراحی زانو و ۲سال دوری از مستطیل سبز تمرینات فوتبال روشروع کردم و قصد بازگشت به فوتبال را دارم.

(تمرینات بدن سازی و هوازی) با حمایت خانواده ام و مربیان دوره مصدومیت بی تحرک نبود و همچنان تمرین می کردم هرچند کم فشار ولی در حال فعالیت بود ، قطعا دوباره به دوران اوج خواهم رسید.

اهدافتون برای این فصل را بیان کنید.

همانطور که گفتم برگشت به فوتبال اولین هدفم بود انشالله قبل از شروع  لیگ برتر با تیم دسته یک وارد مسابقات می شوم تا به شرایط قبلی و اعتماد به نفس قبلی خود برگردم بعد تمام شدن لیگ یک ،  لیگ برتر شروع می شود و من از چند باشگاه لیگ برتری پیشنهاد دارم ولی هنوز تصمیم قطعی نگرفتم. لازم بذکر است من یک پیشنهادی از خارج ایران داشتم که بخاطر شرایط و کرونا پیگیر موضوع نشدم و ترجیح دادم در ایران برای کشور خودم بازی کنم. در ضمن اگر استان تیم داشته باشد حاضرم با تمام وجود برای اعتلای تیم تلاش کنم تا همه بدانند دختران استان حرف های زیادی برای گفتن دارند و نیازی نیست تا دختران ما به شهر های دیگر بروند.

صحبت های پایانی.

از مسئولین عاجزانه خواهش می کنم برای فوتبال بانوان استان چاره ای بیاندیشند ، شرایط بانوان با آقایان فرق می کند. نمی توان زیاد از استان دور بود. امیدوارم توجه رسانه ها به فوتبال بانوان بیشتر باشد.

از همه مربیانی که برایم زحمت کشیدند در این مدت سپاسگزارم. (خانم قربانزاده،خانم محمد نژاد،اقای خدایی)

از مربیان ملی ام که همیشه با راهنمایی هایشان من را شرمنده خودشان کرده اند، ممنونم.(سرکار خانم مریم آزمون ،و خانم شهبازی عزیز)

و در آخر دست بوس زحمات پدر و مادرم هستم که همیشه و همیشه پشتم بودند و لحظه ای تنهایم نگذاشتند وحمایتم کردند و تشکر ویژه می کنم از اقای خاکی زاد دبیر هیات فوتبال و سرکار خانم علیزاده رئیس کمیته بانوان هیات فوتبال که در تلاش هستند تا تیم بانوان برای استان را نهایی کنند.

انتهای پیام/