اسکناس هایی که بوی خون می‌دهد / فروش کلیه به خاطر پراید وانت
اسکناس هایی که بوی خون می‌دهد / فروش کلیه به خاطر پراید وانت

اسکناس هایی که بوی خون می‌دهد / فروش کلیه به خاطر پراید وانت 🔹جوانانی هستند که خود را در کانال های تلگرامی تبلیغ می‌کنند تا اعضایشان را بفروشند. جوان بودن یکی از آپشن‌های مهم معامله است. آن ها همچنین تاکید می کنند که ورزشکار هستند. 🔹پسر ۲۴ ساله ای پشت خط بود با صدایی معمولی […]

اسکناس هایی که بوی خون می‌دهد / فروش کلیه به خاطر پراید وانت

🔹جوانانی هستند که خود را در کانال های تلگرامی تبلیغ می‌کنند تا اعضایشان را بفروشند. جوان بودن یکی از آپشن‌های مهم معامله است. آن ها همچنین تاکید می کنند که ورزشکار هستند.

🔹پسر ۲۴ ساله ای پشت خط بود با صدایی معمولی به من گفت بفرمایید. شروع به صحبت کردم: کلیه شما به گروه خونی من میخوره. چقدر میفروشین؟ خیلی محکم گفت: ۳۳۰ میلیون. آزمایش هم ندادم پولش رو نداشتم. هزینه آزمایش و بیمارستان به عهده خودتونه. گفتم: من به کلیه نیاز دارم مجبورم تو چرا میخوای بفروشی که یه روزی مثل من بشی. اینبار صدایش از آن رسایی افتاد: میخوام باهاش پراید وانت بخرم برم اسنپ کار کنم.

🔹تماس بعدی با پسری ۳۰ ساله بود و همان سوال قبلی و جواب او: اگر این کارو نکنم بابت بدهی باید تو زندان بخوابم.فروش اعضای بدن سال های زیادی است که چاره ناچاری مردم از فقر شده. شرایط اقتصادی باعث شده که سن فروش اعضای بدن به شدت کاهش یابد و حتی به جوانان ۲۰ ساله هم برسد. هر کسی دلیلی برای فروش اعضای بدن خود دارد از تامین هزینه درمان گرفته تا خرید خودرو برای کار.