اشک این هواداران دامن تک تک شما راخواهد گرفت
اشک این هواداران دامن تک تک شما راخواهد گرفت

اشک این هواداران دامن تک تک شما راخواهد گرفت فرزاد ملازاده قبل بازی با شارجه اکثر کارشناسان فوتبال کار تراکتور مقابل این تیم عربی را بسیار دشوار پیش بینی کرده بودند و با توجه به وضعیت تراکتور و دو باخت در دو بازی گذشته لیگ برتر این تیم را در شرایط مطلوب مقابله با تیم […]

اشک این هواداران دامن تک تک شما راخواهد گرفت


فرزاد ملازاده

قبل بازی با شارجه اکثر کارشناسان فوتبال کار تراکتور مقابل این تیم عربی را بسیار دشوار پیش بینی کرده بودند و با توجه به وضعیت تراکتور و دو باخت در دو بازی گذشته لیگ برتر این تیم را در شرایط مطلوب مقابله با تیم عربی نمی دیدند.
از طرفی با توجه به شکست تراکتور مقابل پرسپولیس تصور می شد استقبال هواداران نسبت به بازی پرسپولیس کاهش پیدا کند و هواداران تا حدودی این تیم را مقابل شارجه تنها بگذارند اما باز هم این هواداران تراکتور بودند که تمامی معادلات را به هم زدند.

آنها با حضور انبوه خود در ورزشگاه حتی باعث شدند درب های طبقه دوم ورزشگاه یادگار امام تبریزنیز گشوده شود و دقایقی بعد از شروع بازی در فضای مجازی از هواداران خواسته شود که دیگر به استادیوم نیایند چرا که ظرفیت ورزشگاه پر شده آست.

این استقبال بی‌نظیر و شعارهای کوبنده آنها برای هر تیمی که در تبریز بازی می کند شرایط را سخت و دشوار می کند .تیم شارجه هم از این قاعده مستثنی نبود و با توجه به جو بسیار سنگین هواداران تراکتور در شرایط بسیار سختی قرار گرفته بود اما این سوی سکه تیم تراکتور تیمی نبود که بتواند از این جو ایجاد شده استفاده کند و در مستطیل سبز مقابل شارجه نتیجه لازم را بگیرد و از شرایط میزبانی بهره لازم را ببرد.
پاس‌های اشتباه بازیکنان تراکتور به شدت هواداران را کلافه کرده بود و در نهایت روی گل اول هیچ بازیکنی از دفاع تراکتور در کتار بازیکن شارجه قرار نداشت و این بازیکن بدون هیچ دردسری به راحتی گل اول شارجه را به ثمر رساند تا شارجه بتواند از جو سنگین یادگار امام خارج شود.
جالب اینجاست که تراکتور بعد از گل تا اواخر بازی اصرار به بازی از کناره ها و ارسال توپ داشت در حالی که هم قد مدافعان شارجه از کسانی که در تراکتور نقش مهاجم را بازی می کردند بالا بود و هم اینکه مهاجم گل زنی در تیم وجود نداشت که از این توپها استفاده کند.
تراکتور در سومین بازی خود هم بد باخت و دوباره نشان داد که این تیم به دست کسانی جز خود خمز بسته شده است و برخی از این بازیکنان در حد فوتبال محلات هم نیستند و تنها در این میان جیب برخی افراد پر پول شده است و بیچاره هوادار تراکتور که دیروز از ساعت یک ظهر خود را به ورزشگاه رسانده بود و تا شب ساعت ۱۲ هم به مقصد خودش نرسیده بود .ببینید با این عشق چه کردید حتم بدانید آه این هواداران دامن تک تک آنهایی که تراکتور را به چنین سرنوشتی رسانده اند را خواهد گرفت .
اشک های هواداران در یادگار امام داستان تلخ سه شنبه شب تبریز بود و تا ابد در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد .
آقای زنوزی آیا دیروز اشک این هواداران فوتبال آذربایجان را دیدید آیا دست آخر سرنوشت تراکتور هم خواهد شد مثل گسترش مثل ماشین سازی.

مارا دنبال کنید

https://instagram.com/hambastegi_tabriz?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==‌‏

تلگرام :

https://t.me/sharvandtabriz

کانال خبری واتساپ تایسیز آذربایجان

https://chat.whatsapp.com/KzVDDjHo8gX0wzPCwqQ6qh
کانال خبری واتساپ تایسیز آذربایجان (۲)

https://chat.whatsapp.com/G81VCAXn9T4HtiKxEOqH9l