اطلاعیه مهم شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه
اطلاعیه مهم شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه

اطلاعیه مهمقابل توجه شهروندان محترمپیرو مصوبه ستاد محترم مبارزه با کرونا شهرستان تبریز و بنا به ضرورت سلامتی شهروندان محترم و در جهت جلوگیری از شیوع کرونا ناشی از تجمع در هسته مرکزی شهر، از روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۸/۲۴  تا اطلاع ثانوی فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در کلیه خطوط از ساعت ۶٫۱۵ صبح تا ساعت ۷٫۳۰ […]

اطلاعیه مهم
قابل توجه شهروندان محترم
پیرو مصوبه ستاد محترم مبارزه با کرونا شهرستان تبریز و بنا به ضرورت سلامتی شهروندان محترم و در جهت جلوگیری از شیوع کرونا ناشی از تجمع در هسته مرکزی شهر، از روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۸/۲۴  تا اطلاع ثانوی فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در کلیه خطوط از ساعت ۶٫۱۵ صبح تا ساعت ۷٫۳۰ شب می باشد ،ضمنا”از تاریخ فوق ورود اتوبوسها به هسته ی مرکزی شهر ممنوع بوده و اتوبوسهای مسیرهای پایانه ها ضمن عدم مراجعه به پایانه های موجود در مرکز شهر بشرح ذیل خدمات رسانی خواهند نمود.
۱. اتوبوسهای مسیرهای مستقر در  پایانه های خاقانی،میدان شهدا وپایانه جمهوری اسلامی از مبدا پل قاری به سمت انتهای مسیرهاو بالعکس تردد خواهند نمود.
۲.  اتوبوسهای مسیرهای مستقر در پایانه محققی غربی و مسیر ۱۰۷ خیام از مبدا میدان باغ فجر به سمت انتهای مسیرهاو بالعکس خدمات دهی خواهند کرد.
۳. اتوبوسهای مسیرهای مستقر در پایانه محققی شرقی شامل (خطوط ۱۲۶-۱۰۶-۱۵۱-۱۰۵و ۱۰۴) از مبدا خیابان مصلی به سمت انتهای مسیرها و بالعکس و ( اتوبوسهای خطوط ۱۰۲ و ۱۰۳) از مبداء چهار راه شهید بهشتی به سمت انتهای مسیرهاو بالعکس تردد خواهند کرد.
۴. اتوبوسهای مسیرهای مستقر در پایانه شهید مطهری به تناسب مسیر حرکتی از مبداء ضلع شمالی خیابان شهید مطهری و چهار راه فلسطین بطرف انتهای مسیرهاو بالعکس خدمات دهی خواهند نمود.

  1. در مسیر تندرو ، اتوبوسهای این مسیر در ایستگاههای هسته مرکزی شهر حدفاصل موزه آذربایجان تا خیابان ۲۲ بهمن (ایستگاه بازار میلاد) و بالعکس توقف و مسافرگیری یا پیاده نمودن مسافر انجام نخواهد شد و توقف در سایر ایستگاهها طبق روال قبلی خواهد بود.