اظهارات مسجدی، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی درخصوص تعویق یک‌هفته‌ای مسابقات لیگ برتر
اظهارات مسجدی، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی درخصوص تعویق یک‌هفته‌ای مسابقات لیگ برتر

🎥اظهارات مسجدی، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی درخصوص تعویق یک‌هفته‌ای مسابقات لیگ برتر 🔸طی مذاکراتی که با کارشناسان بهداشت داشتیم، تا جایی که بتوانیم مسابقات ورزشی را به تعویق می‌اندازیم. 🔸همانطور که در بورس تحلیل لحظه‌ای وجود دارد، بررسی‌ها درخصوص کرونا هم هفته‌ای انجام می‌شود که به همین خاطر تصمیم گرفتیم لیگ بیستم با ۶ روز […]

🎥اظهارات مسجدی، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی درخصوص تعویق یک‌هفته‌ای مسابقات لیگ برتر

🔸طی مذاکراتی که با کارشناسان بهداشت داشتیم، تا جایی که بتوانیم مسابقات ورزشی را به تعویق می‌اندازیم.

🔸همانطور که در بورس تحلیل لحظه‌ای وجود دارد، بررسی‌ها درخصوص کرونا هم هفته‌ای انجام می‌شود که به همین خاطر تصمیم گرفتیم لیگ بیستم با ۶ روز تأخیر شروع شود.

🔸 وی افزود: سوابق و مکاتبات قبلی را بررسی کردم که مسائل مختلفی مانند واحد سیار و… مطرح‌شده و باشگاه تراکتور در این خصوص اعلام آمادگی کرده اما مباحث اداری و دیدگاه‌های موجود نسبت به فوتبال دست‌به‌دست هم می‌دهد تا مشخص نشود که آیا این خواسته انجام می‌شود یا خیر.🔸 مدیرعامل باشگاه تراکتور در مورد جذب اولویت‌های اول و دوم علیرضا منصوریان برای پست‌های مختلف گفت: مخاطب من سرمربی و کادر فنی نیست و این دیدگاه خودم است. کادر فنی بر اساس نیاز خود لیست می‌دهد و بر همین اساس اولویت‌هایی اعلام می‌کند. من به عنوان مدیرعامل نیز در این خصوص حق دارم که البته تاکنون مشکلی وجود نداشته است. دو نفر از اولویت‌های اول آقای منصوریان جذب شده و احتمالاً دو نفر دیگر نیز به زودی جذب می‌شوند. فکر می‌کنم خود آقای منصوریان نیز از این موضوع رضایت داشته باشد. 🔸 مدیرعامل باشگاه تراکتور در خصوص عدم جذب بازیکنان اسمی برای این تیم گفت: ما سه سال در نفت تهران بدون حتی یک بازیکن اسمی در مقابل تیم‌های بزرگ حضور داشتیم و توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. با تفکراتی که داشتیم، تراکتور، استقلال و سپاهان را نیز شکست دادیم. در آینده همان بازیکنانی که در آن مقطع در تیم نفت تهران حضور داشتند، در تیم ملی فیکس شدند. الان که پرسپولیس و استقلال با هم بازی می‌کنند، نصف آن‌ها بازیکنان همان نفت تهران هستند. 🔸 وی تصریح کرد: بهترین و بدترین بازیکنان ایران ۱۰ تا ۱۵ درصد اختلاف دارند. اگر با این نگاه پیش برویم، باید به جوانان اعتماد کنیم و همه باهم پیش برویم. اگر بازیکنی وجود دارد که بیاید ۳۰ گل برای ما بزند، قطعاً به دنبال او هستیم اما الان در لیگ ما با تعداد گل‌های کمتری آقای گل می‌شوند. ما با همراهی هواداران و اصحاب رسانه تیمی با قدرت و توانمند خواهیم بود.