افتتاح مجتمع تجاری و خدماتی صدف سردرود همزمان با ایام دهه فجر
افتتاح مجتمع تجاری و خدماتی صدف سردرود همزمان با ایام دهه فجر

افتتاح مجتمع تجاری و خدماتی صدف سردرود همزمان با ایام دهه فجرمجتمع تجاری و خدماتی صدف با حضور فرماندار تبریز ،شهردار سردرود و اعضای شورای اسلامی شهر سردرود و خانواده شهدا و اهالی شهر سردرود افتتاح شد .به گزارش تایسیز نیوز ، ناصر اسماعیل زاده شهردار سردرود در مراسم افتتاح این مجتمع گفت :کلنگ زنی […]

افتتاح مجتمع تجاری و خدماتی صدف سردرود همزمان با ایام دهه فجر
مجتمع تجاری و خدماتی صدف با حضور فرماندار تبریز ،شهردار سردرود و اعضای شورای اسلامی شهر سردرود و خانواده شهدا و اهالی شهر سردرود افتتاح شد .
به گزارش تایسیز نیوز ، ناصر اسماعیل زاده شهردار سردرود در مراسم افتتاح این مجتمع گفت :کلنگ زنی این مجتمع از سال ۱۳۹۳ شروع شده است ، این مجتمع در زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع و در ۵طبقه که دارای ۳۳٫باب مغازه تجاری و ۵ واحد خدماتی می باشد .
وی افزود : این مجتمع بصورت مشارکتی با سرمایه گذار بخش خصوصی انجام شده که سهم شهرداری از این مشارت ۴۰درصد و سهم سرمایه گذار ۶۰ درصد می باشد و کل اعتباز هزینه شده برای این مجتمع ۴ میلیارد تومان می باشد .
اسماعیل زاده اظهار داشت : بیشتر استفاده از این مجتمع در جهت جایگزینی مسیر گشائی خیایبان اصلی سردرود خواهد بود .
شهردار سردرود در مورد مشکلات شهر سردرود خطاب به فرماندار تبریز گفت : یکی از مشکلات سردرود بحث پل خروجی سردرود میباشد که انتهای آن پل در حریم شهری شهرداری تبریز قرار دارد ، که نگاه و عنایت ویژه فرماندارتبریز را میخواهد که امیدوارم با کمک فرماندار طرح تملک خروجی پل هرچه زودتر حل شده و باعث روان شدن ترافیک در این مسیر گردد .
اسماعیل زاده افزود : مشکل دیگر شهر سردرود بحث طرح جامع و حریم شهر سردرود می باشد که تا کنون مشخص نشده و این بلاتکلیفی باعث ساخت و ساز غیر مجاز و قاچاقی شهروندان شده و به مشکلات شهر سازی افزوده می شود .
شهردار سردرود از فرماندار تبریز درخواست کرد در این مورد نگاه ویژه ای داشته باشد .
حجت الاسلام و المسلمین جلیل جلیلی، امام جمعه شهر سردرود نیز در این مراسم ضمن تبریک ایام دهه فجر و تقدیر از تلاش مسولین شهر گفت : امیدوارم این افتتاح ها منشا خیر و برکت برای شهر سردرود باشد ،خوشبختانه دیروز یک پروژه بهداشتی و درمانی و امروز یک مجتمع تجاری و خدماتی در ایام مبارک دهه فجر در این شهر افتتاح شد
امام جمعه سردرود افزود : شهرداری ها سعی کنند که دنبال درآمد های پایدار برای شهر باشند که فردا در پرداخت حقوق هم دچار مشکل نشوند ، چون شهرداری ها بعلت کمبود درآمد ها حتی در تنظیف شهر و حقوق پرسنل دچار مشکل هستند.
بهروز مهدوی فرماندار تبریز در مراسم افتتاح این مجتمع تجاری و خدماتی ایام دهه فجر و روز نیروی هوایی را تبریک گفته و اظهار داشت، خود باوری و امید مردم ایران به نسل جوان باعث شد ،که ایران اسلامی در عرصه های علمی ،بهداشتی ،نظامی و اقتصادی حرفی گفتن داشته باشد .
وی افزود ،تبریک میگویم که مسولان شهر سردرود ،با جذب سرمایه گذاری های خصوصی در جهت آبادانی و ایجاد اشتغال در سردرود اقدام نموده اند و امیدوارم اینگونه حرکت ها تدام داشته باشد .
مهدوی در پی درخواست شهرداری سردرود در مورد مشکلات شهری سردرود گفت : ،امیدوارم با تخصیص و افزایش اعتبار در بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری تبریز بتوانیم گره گشای این مشکلات باشیم.