افتتاح نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی استان، در خانه تاریخی نیکدل
افتتاح نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی استان، در خانه تاریخی نیکدل

افتتاح نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی استان، در خانه تاریخی نیکدل با حضور اعضای شورای شهر تبریز، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان و شهردار منطقه ۸، نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی استان، در خانه تاریخی نیکدل شروع بکار کرد. به گزارش تایسیز نیوز به نقل از شهریار، در این برنامه که با حضور  حکیمه […]

افتتاح نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی استان، در خانه تاریخی نیکدل

8

با حضور اعضای شورای شهر تبریز، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان و شهردار منطقه ۸، نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی استان، در خانه تاریخی نیکدل شروع بکار کرد.

به گزارش تایسیز نیوز به نقل از شهریار، در این برنامه که با حضور  حکیمه غفوری و  روح اله دهقان نژاد از اعضای شورای شهر تبریز، عابدزاده رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان و رضا جان فشان شهردار منطقه ۸ تبریز برگزار شد،  نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی مورد افتتاح قرار گرفته و فعالیت خود را در خانه تاریخی نیکدل آغاز کرد.

شهردار منطقه ۸ در حاشیه این نمایشگاه، برگزاری نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی را فرصت مناسبی برای شهروندان کارآفرین و کسب و کارهای خانگی دانست و  گفت: برگزاری این نمایشگاه می‌تواند به معرفی توانمندی های هنرمندان و محصولات آنان شود که شهرداری منطقه ۸ با  همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی و دانشگاه علمی کاربردی شهرداری تبریز  اقدام به راه اندازی نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی در خانه تاریخی نیکدل کرد.

وی با اشاره به بازدید انجام شده از غرفه ها گفت: بحمدالله شاهد توانایی های بسیار خوبی از  سوی حاضرین در نمایشگاه بودیم و بسیاری از محصولات ارائه شده قابلیت تبدیل به یک برند معتبر را دارند.

گفتنی است این نمایشگاه در رشته های مختلف از جمله دانش بنیان، صنایع دستی، پوشاک، مواد غذایی و محصولات بهداشتی، از تاریخ ۱۲ الی ۱۵ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۰ الی ۱۷ در خانه تاریخی نیکدل واقع در پیاده راه مقصودیه  برقرار میباشد و شهروندان گرامی میتوانند بصورت رایگان از این نمایشگاه بازدید کنند.