افتتاح پروژه هاي عمراني شهرك صنعتي ورزقان بمناسبت چهل و دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي
افتتاح پروژه هاي عمراني شهرك صنعتي ورزقان بمناسبت چهل و دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي

🔴 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی در آیین افتتاح این پروژه‌ها، اظهار کرد: طرح‌های عمرانی افتتاح شده شامل پروژه خیابان سازی، پروژه تامین روشنایی خیابان مس دو و پروژه تامین تلفن ثابت و اینترنت adsl در تمامی خیابان‌های شهرک‌های صنعتی ورزقان است. 🔹مرتضی نیرومند اسکویی ادامه داد: پروژه خیابان سازی با اعتبار بالغ بر […]

🔴 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی در آیین افتتاح این پروژه‌ها، اظهار کرد: طرح‌های عمرانی افتتاح شده شامل پروژه خیابان سازی، پروژه تامین روشنایی خیابان مس دو و پروژه تامین تلفن ثابت و اینترنت adsl در تمامی خیابان‌های شهرک‌های صنعتی ورزقان است.

🔹مرتضی نیرومند اسکویی ادامه داد: پروژه خیابان سازی با اعتبار بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان انجام گرفته که طول آسفالت این خیابان یک کیلومتر است.

🔹وی هدف از افتتاح این پروژه را دسترسی تمامی واحد‌های مستقر در این شهرک به آسفالت عنوان کرد.

🔹وی افزود: همچنین طول پروژه تامین روشنایی خیابان مس دو، ۲۵۰ متر بوده که برای این پروژه حدود ۱۷۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

🔹نیرومند اسکویی با بیان این‌که با افتتاح پروژه تامین تلفن ثابت و اینترنت adsl در تمامی خیابان‌های شهرک صنعتی ورزقان خط تلفن و اینترنت برقرار شده است، گفت: برای این پروژه نیز ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

🔹وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتتاح یک واحد تولید سولفید سدیم جهت مصرف مس سونگون در شهرک صنعتی ورزقان، خاطرنشان کرد: برای این پروژه هشت میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که برای ۱۳ نفر به صورت مستقیم و ۱۰ نفر به صورت غیرمستقیم زمینه اشتغال فراهم شده است.

🔹مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی میزان تولید سالانه این واحد صنعتی را ۲۴ هزار تن عنوان کرد.