افتخار شهرداری تبریز میزبانی خیل هواداران تراکتور از سراسر کشور است
افتخار شهرداری تبریز میزبانی خیل هواداران تراکتور از سراسر کشور است

به گزارش تایسیز اذربایجان شهردار تبریز افزود: در زمان بازی های تیم تراکتورسازی تعداد زیادی از هواداران این تیم از نقاط مختلف استان و کشور وارد تبریز می شوند و در واقع میهمان شهر تبریز هستند و شهرداری به میزبانی از آنها که عمدتا هم زبان های ما هستند، افتخار می کند. او یکی از مشکلات […]

به گزارش تایسیز اذربایجان شهردار تبریز افزود: در زمان بازی های تیم تراکتورسازی تعداد زیادی از هواداران این تیم از نقاط مختلف استان و کشور وارد تبریز می شوند و در واقع میهمان شهر تبریز هستند و شهرداری به میزبانی از آنها که عمدتا هم زبان های ما هستند، افتخار می کند.

او یکی از مشکلات اساسی در بحث میزبانی از هواداران تیم تراکتورسازی را، مسیرهای دسترسی به ورزشگاه یادگار امام عنوان کرد و افزود: در این راستا راه دسترسی جدیدی از سمت غرب ورزشگاه در دست احداث است که در بازدید دیروز، دستورات لازم در خصوص اجرا و تکمیل سریع آن مسیر به مدیران واحدهای مختلف شهرداری داده شد.

باهر با تاکید بر اینکه زیرسازی این مسیر به پایان رسیده است گفت: کارهای مربوط به جدول کشی و سپس آسفالت مسیر آغاز شده و بر اساس برآوردهای صورت گرفته، اگر مشکل خاصی پیش نیاید تا بازی آینده تراکتورسازی این مسیر آماده بهره برداری خواهد شد.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه نشاطی که تیم تراکتورسازی در جامعه بوجود می آورد مثال زدنی است، تصریح کرد: همه مسئولین باید در این مورد تلاش کنند و با حمایت تیم تراکتورسازی، باعث گسترش نشاط و شادابی در جامعه شوند.

ایرج شهین باهر در بخش دیگری از این گفتگو به مشکلات دیگر موجود در استادیوم یادگار امام اشاره کرد و اظهار داشت: مسائلی مثل رنگ آمیزی و نظافت مجموعه ورزشگاه از جمله مشکلاتی هست که در استادیوم وجود دارد و تمهیدات لازم برای حل آنها اندیشیده شده است.

او در ادامه این گفتگو در پاسخ به آخرین وضعیت دیگر تیم های شهرداری، با بیان اینکه قانون، شهرداری ها را از فعالیت در عرصه ورزش قهرمانی منع کرده است گفت: شورای شهر تبریز، شهرداری را مکلف کرده است که بیشتر در حوزه ورزش همگانی فعالیت کند تا گستره وسیعتری از جامعه وارد ورزش شود.

باهر ادامه داد: هرچند شورای شهر در جلسات گذشته اجازه تیم داری تا پایان سال را به شهرداری داده بود که با اعتراض فرمانداری مواجه و موضوع برای تعیین تکلیف، به هیئت حل اختلاف ارجاع داده شد و بر اساس شنیده ها، امروز (یکشنبه) جلسه این هیئت تشکیل شده و نتیجه آن فردا به شهرداری ابلاغ خواهد شد.