افزایش تولیدات ناحیه ۳ پتروشیمی تبریز در سال ۱۴۰۱
افزایش تولیدات ناحیه ۳ پتروشیمی تبریز در سال ۱۴۰۱

افزایش تولیدات ناحیه ۳ پتروشیمی تبریز در سال ۱۴۰۱ 🔹ناحیه ۳ بهره برداری پتروشیمی تبریز شامل واحدهای اتیل بنزن، استایرن مونومر، پلی استایرن انبساطی، مقاوم، معمولی و پلی استایرن جدید می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتراز فعالیتهای ناحیه ۳ خدمت مهندس هراثی رئیس کل بهره برداری ناحیه ۳ پتروشیمی تبریز رسیدیم. مهندس هراثی وضعیت تولید […]

افزایش تولیدات ناحیه ۳ پتروشیمی تبریز در سال ۱۴۰۱

🔹ناحیه ۳ بهره برداری پتروشیمی تبریز شامل واحدهای اتیل بنزن، استایرن مونومر، پلی استایرن انبساطی، مقاوم، معمولی و پلی استایرن جدید می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتراز فعالیتهای ناحیه ۳ خدمت مهندس هراثی رئیس کل بهره برداری ناحیه ۳ پتروشیمی تبریز رسیدیم.

مهندس هراثی وضعیت تولید ناحیه ۳ در سال ۱۴۰۱ به چه نحوی بود؟در ناحیه ۳ روزانه ۱۰۰۰ تن تولید محصول داریم و در سالجاری علی رغم انجام تعمیرات لازمه توانسته ایم مطابق برنامه ریزی های مدون و مستمر بیش از ظرفیت طراحی شده تولید داشته باشیم.

با افتخار اعلام می داریم محصولات تولیدی برند پتروشیمی تبریز با کیفیت بسیار بالایی عرضه می گردد و رضایت مشتریان مهر تایید این ادعاست و این رضایتمندی به دلیل پایش مداوم محصولات در تمامی مراحل تولید حاصل گردیده است.

آیا اقدامی در این واحد داشته اید که صرفه جویی اقتصادی قابل توجهی به همراه داشته باشد؟بله خوشبختانه توانستیم در واحد HIPSI مصرف رابر را با حفظ کیفیت محصول بهینه کنیم، که این موضوع سودی بالغ بر ۱۷/۵ میلیارد تومان در سال را متوجه شرکت نموده است.

ظرفیت تولید کدام یک از واحدها روند صعودی داشته است؟در واحد C2 ظرفیت تولید ۵ تن می باشد ولی هم اکنون بالای ۶ تن در ساعت تولید داریم و همینطور ظرفیت طراحی واحد GPPSI برابر ۳/۲ تن در ساعت می باشد که هم اکنون بیش از ۳/۸ تن در ساعت پلی استایرن گرید ۱۵۴۰ تولید می شود و همچنین ظرفیت طراحی واحد HIPSII در حدود ۶/۲۵ تن در ساعت است ولی هم اکنون ۶/۸ تن در ساعت پلی استایرن معمولی گرید ۱۵۴۰ تولید دارد.