افزایش ناگهانی متوفیان کرونایی در وادی رحمت
افزایش ناگهانی متوفیان کرونایی در وادی رحمت

‍ افزایش ناگهانی متوفیان کرونایی در وادی رحمت 🔹مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز از افزایش ناگهانی تعداد متوفیان کرونایی در وادی رحمت تبریز خبر داد. 🔹فرخ جلالی اظهار داشت: طی سه روز گذشته تعداد متوفیان کرونایی در وادی رحمت تبریز به طور ناگهانی دو برابر شده است. 🔹وی یادآور شد: از دی ماه گذشته تاکنون […]

‍ افزایش ناگهانی متوفیان کرونایی در وادی رحمت

🔹مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز از افزایش ناگهانی تعداد متوفیان کرونایی در وادی رحمت تبریز خبر داد.

🔹فرخ جلالی اظهار داشت: طی سه روز گذشته تعداد متوفیان کرونایی در وادی رحمت تبریز به طور ناگهانی دو برابر شده است.

🔹وی یادآور شد: از دی ماه گذشته تاکنون برای اولین با است که متوفیان کرونایی در این شهر با این میزان افزایش مواجه می شود.

🔹فرخ جلالی هشدار داد: در صورت تداوم روند فعلی میزان اموات کرونایی در وادی رحمت تبریز به میزان مرگ و میر پاییز و زمستان سال گذشته برخواهد گشت.

🔹مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز با تاکید بر لزوم پرهیز از هرگونه تجمع و ازدحام در این ایام افزود: با توجه به اینکه مجموعه آرامستان های سطح شهر یکی از کانون های تجمع حسوب می شود، بر اساس تصمیم و ابلاغ ستاد پیشگیری کرونا، تا اطلاع ثانوی نسبت به تعطیلی آنها اقدام شده است.

🔹وی با بیان اینکه وادی رحمت نیز علاوه بر کانون تجمعات، به دلیل افزایش تعداد متوفیان کرونایی دوباره به یکی از مراکز آلوده تبدیل شده است افزود: از این رو ضمن مسدود شدن ورودی های وادی رحمت بر اساس ابلاغیه نهادهای بالادست، تا اطلاع ثانوی یک سوم پرسنل ستادی به صورت شیفتی سر کار حاضر خواهند شد.

🔹مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز همچنین تاکید کرد: از این رو تمام مراسمات رسمی، ترحیم، چهلم و … لغو و برای تشییع،‌ نماز میت و تدفین متوفیان نیز فقط بستگان درجه یک به صورت محدود و با صدور کارت تردد اجازه حضور خواهند داشت.