افزایش ۱۰۴ درصدی صدور پروانه اقامت و اشتغال اتباع خارجی در ارس
افزایش ۱۰۴ درصدی صدور پروانه اقامت و اشتغال اتباع خارجی در ارس

🔻افزایش ۱۰۴ درصدی صدور پروانه اقامت و اشتغال اتباع خارجی در ارس   🔸️رئیس اداره کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد ارس از افزایش ۱۰۴ درصدی صدور پروانه اشتغال و اقامت برای اتباع خارجی ارس در سال گذشته خبر داد. 🔸️به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس […]

🔻افزایش ۱۰۴ درصدی صدور پروانه اقامت و اشتغال اتباع خارجی در ارس

 

🔸️رئیس اداره کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد ارس از افزایش ۱۰۴ درصدی صدور پروانه اشتغال و اقامت برای اتباع خارجی ارس در سال گذشته خبر داد.

🔸️به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس هدایت بایرام زاده گفت: سال گذشته ۴۹ پروانه اشتغال و اقامت برای اتباع خارجی در ارس صادر شده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه آن در سال ۹۷ برابر با ۲۴ پروانه می باشد و رشدی برابر با ۱۰۴ درصد داشته است که این نشان می دهد ارس در زمینه جذب سرمایه گذار خارجی موفق بوده است.

🔸️بایرام زاده افزود: بر خلاف سال های قبل که پروانه های اشتغال برای متقاضیان فعال در زمینه تولید و بازرگانی نیز صادر می شد، از ابتدای سال ۹۸ تمامی پروانه های اقامت و اشتغال صرفا به آن دسته از خارجیان که در زمینه تولید فعالیت می کنند صادر گردیده است.

🔸️وی در پایان با اشاره به اینکه بیشترین تعداد پروانه های صادر شده برای سرمایه گذارانی از ترکیه و آذربایجان می باشد خاطرنشان کرد: از ۴۹ پروانه اقامت و اشتغال صادر شده، علاوه بر کشورهای ترکیه و گرجستان شامل سرمایه گذارانی از کشورهای گرجستان، چین، روسیه، کره جنوبی نیز می باشد.