افزایش ۲۰ درصدی صدور پروانه کسب در آذربایجان‌شرقی
افزایش ۲۰ درصدی صدور پروانه کسب در آذربایجان‌شرقی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از افزایش ۲۰ درصدی صدور پروانه کسب در آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: سال گذشته ۱۲ هزار و ۸۰۰ فقره پروانه کسب صنفی در استان صادر شده است. به گزارش تایسیز نیوز به نقل از برنا در آذربایجان شرقی، صابر پرنیان در گفتگو با خبرنگاران افزود: سال گذشته […]

افزایش ۲۰ درصدی صدور پروانه کسب در آذربایجان‌شرقیرئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از افزایش ۲۰ درصدی صدور پروانه کسب در آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: سال گذشته ۱۲ هزار و ۸۰۰ فقره پروانه کسب صنفی در استان صادر شده است.

به گزارش تایسیز نیوز به نقل از برنا در آذربایجان شرقی، صابر پرنیان در گفتگو با خبرنگاران افزود: سال گذشته از مجموع ۱۲ هزار و ۸۰۰ فقره پروانه کسب صنفی صادر شده در استان سه هزار و ۲۵۰ فقره مربوط به پروانه کسب تولیدی، پنج هزار پروانه کسب توزیعی، دو هزار و ۳۵۰ پروانه کسب خدماتی و دو هزار و ۲۰۰ فقره پروانه کسب خدمات فنی بوده است.

وی ادامه داد: انتخابات اتاق های اصناف تبریز و شهرستان ها به صورت همزمان با سراسر کشور با مشارکت ۹۷ درصدی روسای اتحادیه ها در سال گذشته برگزار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به صدور و تمدید ۱۸ شرکت توزیع پخش در راستای ارتقای شبکه توزیع افزود: سال گذشته ۳۵ فروشگاه زنجیره ای بزرگ به منظور ارتقای شبکه توزیع در استان راه اندازی شد