اقتدار نیروهای مسلح به برکت انقلاب اسلامی است
اقتدار نیروهای مسلح به برکت انقلاب اسلامی است

به گزارش تایسیز اذربایجان  به نقل از ایرنا، سردار اصغر عباسقلی زاده روز دوشنه در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد با اشاره به شلیک موشک به مقر گروهک های تروریستی خاطرنشان کرد: در حمله تروریست ها به پایگاه ما در مریوان ۱۱ نفر از عزیزان ما به شهادت رسیده بودند و طبق […]

به گزارش تایسیز اذربایجان  به نقل از ایرنا، سردار اصغر عباسقلی زاده روز دوشنه در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد با اشاره به شلیک موشک به مقر گروهک های تروریستی خاطرنشان کرد: در حمله تروریست ها به پایگاه ما در مریوان ۱۱ نفر از عزیزان ما به شهادت رسیده بودند و طبق وعده ای که سردار جعفری مبنی بر انتقام از گروهگ کومله داده بودند، شلیگ موشک به مقر آنها صورت گرفت.
وی با بیان اینکه در این حمله ۱۱ نفر از اشرار به هلاکت رسیدند، افزود: قدرت دفاعی امروز کشور مدیون و مرهون خون شهدا و ایستادگی مردم در برابر تمامی توطئه هاست.
وی با بیان اینکه دشمنان و در راس آنها آمریکا و انگلیس همواره برای ایجاد تفرقه در منطقه خاورمیانه تلاش می کنند، خاطرنشان کرد: هوشیاری و بصیرت کشورهای اسلامی می تواند تمامی توطئه های دشمنان را نقش بر آب کند.
عباسقلی زاده با اشاره به شناخته شدن ماهیت اصلی دشمن در بد عهدی به توافق برجام، افزود: وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان شاه کلید موفقیت در تمامی عرصه ها خواهد بود.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب از سال ۸۶ به مسئله اقتصادی کشور بارها تاکید کردند و باید تلاش کنیم با همدلی و همیاری زمینه توسعه و پیشرفت کشور را روز به روز فراهم کنیم.
در این آئین سرهنگ دوم حسن امینی بیرامی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد معرفی و از خدمات سرهنگ تمام حسین محمدی قدردانی شد.