الهیاری: ورزشگاه یادگار امام(سهند) آماده میزبانی مسابقات است، بازی بدون تماشاگران جذابیتی ندارد.
الهیاری: ورزشگاه یادگار امام(سهند) آماده میزبانی مسابقات است، بازی بدون تماشاگران جذابیتی ندارد.

⭕️الهیاری: ورزشگاه یادگار امام(سهند) آماده میزبانی مسابقات است، بازی بدون تماشاگران جذابیتی ندارد. 🔸مدیر ورزشگاه سهند گفت: این ورزشگاه برای میزبانی ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور مهیا است. 🔸حسن الهیاری اظهار داشت: در بحث کرونا فرصت مناسبی برای ریکاوری چمن ورزشگاه فراهم شد و زمینه کاشت و مرمت بخشی از چمن این ورزشگاه به […]

⭕️الهیاری: ورزشگاه یادگار امام(سهند) آماده میزبانی مسابقات است، بازی بدون تماشاگران جذابیتی ندارد.

🔸مدیر ورزشگاه سهند گفت: این ورزشگاه برای میزبانی ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور مهیا است.

🔸حسن الهیاری اظهار داشت: در بحث کرونا فرصت مناسبی برای ریکاوری چمن ورزشگاه فراهم شد و زمینه کاشت و مرمت بخشی از چمن این ورزشگاه به وجود آمد و امروز چمن ورزشگاه از وضعیت بسیار مطلوبی برخوردار بوده و آماده میزبانی مسابقات است.

🔸در قسمت سرویس بهداشتی و راه‌های دسترسی هم فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته تا انشاالله در آینده که مسابقات با حضور هواداران خواهد بود، ورزشگاه ‌به شکل عالی بازسازی شده باشد.

🔸مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام(سهند) در مورد اقدامات انجام گرفته بری مقابله با ویروس کرونا گفت: به دفعات و بیش از ۵، ۶ بار شاهد ضدعفونی ورزشگاه یادگار امام بودیم و در مسابقاتی که در آینده در پیش داریم، تونل گندزدایی و چاله ضدعفونی در ورزشگاه خواهیم داشت تا مشکل خاصی پیش رو نداشته باشیم.