امام جمعه تبریز درگذشت آیت الله «امامی کاشانی» را تسلیت گفت
امام جمعه تبریز درگذشت آیت الله «امامی کاشانی» را تسلیت گفت

امام جمعه تبریز درگذشت آیت الله «امامی کاشانی» را تسلیت گفت تایسیز نیوز – نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با صدور پیامی، درگذشت آیت الله «امامی کاشانی» را تسلیت گفت. به گزارش تایسیز نیوز، آیت الله «محمدعلی آل هاشم» روز یکشنبه در پیام خود آورده است، خبر ارتحال عالم ربانی، […]

امام جمعه تبریز درگذشت آیت الله «امامی کاشانی» را تسلیت گفت

تایسیز نیوز – نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با صدور پیامی، درگذشت آیت الله «امامی کاشانی» را تسلیت گفت.

به گزارش تایسیز نیوز، آیت الله «محمدعلی آل هاشم» روز یکشنبه در پیام خود آورده است، خبر ارتحال عالم ربانی، یار دیرین امامین انقلاب، حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمد امامی کاشانی موجب تاسف و تالم فراوان شد.

در این پیام آمده است، آن مرد بزرگ و الهی سراسر عمر با عزت و پربرکت خود را در مسیر روشن اعتلای اسلام و آموزه‌ها و ارزش‌های آن و اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار بست و سرمنشاء ثمرات ارزشمند و برکات فراموش نشدنی بود که تجلی آن در تربیت شاگردان فراوان نمود عینی دارد.

در پیام امام جمعه تبریز آمده است، تاسیس و راه‌اندازی دیوان عدالت اداری، تولیت مسجد و مدرسه عالی شهید مطهری، عضویت فقهای شورای نگهبان، تأسیس ۳۲ دبیرستان معارف اسلامی، مؤسسه تحقیقاتی ولی‌عصر (ع)، موسسات خیریه و امامت جمعه تهران بخشی از فعالیت‌های آن عالم وارسته و روحانی پاک نهاد بوده است.

آیت الله آل هاشم در این پیام آورده است، این ضایعه بزرگ را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، ملت شریف ایران، حوزه‌های علمیه، جامعه علمی کشور، بیت معظم و شاگردان و علاقه‌مندان ایشان تسلیت عرض نموده و برای روح ملکوتی آن عالم ربانی رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسالت می‌نمایم.

آیت‌الله محمد امامی کاشانی، روز گذشته به علت ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت. وی متولد ۱۰ مهر ۱۳۱۰ بود و ریاست مدرسه عالی شهید مطهری را برعهده داشت.

وی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران بود.