امام جمعه شربیان : خطر تحریف دفاع مقدس جدی است.
امام جمعه شربیان : خطر تحریف دفاع مقدس جدی است.

امام جمعه شربیان : خطر تحریف دفاع مقدس جدی است. امام جمعه شهر شربیان با اشاره به اینکه پشتوانه عظیم مردمی جنگ را پیش برد اظهار داشت: این موضوع باید به یک الگو در کشور در عرصه های مختلف تبدیل شود و باید توجه داشت که خطر تحریف دفاع مقدس جدی است. حجت الاسلام و […]

امام جمعه شربیان : خطر تحریف دفاع مقدس جدی است.

امام جمعه شهر شربیان با اشاره به اینکه پشتوانه عظیم مردمی جنگ را پیش برد اظهار داشت: این موضوع باید به یک الگو در کشور در عرصه های مختلف تبدیل شود و باید توجه داشت که خطر تحریف دفاع مقدس جدی است.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی علیانسب امام جمعه شهر شربیان در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهر ، ضمن سفارش خویش و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با تبریک چهلمین سال گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، اظهار داشت : شهدا مدام پیام بشارت می دهند ولی دشمن به دنبال ایجاد ترس و یاس است.
امام جمعه شربیان با اشاره به اینکه پیروزی نظام اسلامی در دفاع مقدس مثل خورشید روشن است اظهار داشت: امام شناخت صحیح از دشمن داشت و صدام یک ابزاری در دست استکبار بود و جنگ عراق با انقلاب اسلامی بود نه دعوای همسایگی.
خطیب جمعه شربیان تاکید کرد: پشتوانه عظیم مردمی جنگ را پیش برد و این باید به یک الگو در کشور در عرصه های مختلف تبدیل شود و باید توجه داشت که خطر تحریف دفاع مقدس جدی است.
حجت الاسلام و المسلمین علیانسب با گرامیداشت ۱۰ مهرماه سالروز انتخاب حضرت آیت الله خامنه به ریاست جمهوری ایران اسلامی اظهار داشت: انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به ریاست جمهوری با رای قاطع ۹۵ درصدی مردم در یک مشارکت مشارکت ۷۵ درصدی بدست آمد.
امام جمعه شربیان ، مخمصه آمریکا را با بی آبرویی رفتن از منطقه ، یا ماندن با صرف هزینه های زیاد عنوان کرد و افزود:
سیطره آمریکا با ظهور و نفوذ انقلاب اسلامی به چالش کشیده شده است و امروز ایران اسلامی قوی تر از ۴ دهه قبل است و آمریکا در این چهل سال از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.
خطیب جمعه شربیان با اشاره به این که ، آمریکا برای تسلط بر جهان نیاز به منطقه غرب آسیا داشت افزود: برای تحقق این موضوع ، آمریکا برای تقویت رژیم صیهیونیسیتی تلاش می کند ، در حالی که گروه های مقاومت روز به روز قوی تر میشوند تا این رژیم جعلی را در سراشیبی سقوط قرار دهند.
حجت الاسلام و المسلمین علیانسب ، چین را نیز در شرق آسیا به عنوان اژدهای اقتصادی تهدید بزرگی برای آمریکا دانشت و افزود: آمریکا بین رفتن و ماندن در منطقه در یک بازی دو سر باخت قرار گرفته است.
امام جمعه شربیان در ادامه خطبه دوم به جنگ هشتگ ها و رسالت رسانه ای جوانان اتش به اختیار اشاره نموده و افزود: هدف دشمن از این جنگ ، وارونه سازی حقایق و سرگرم سازی فعالان انقلابی است و لذا راهبرد قوی شدن در عرصه مجازی ، تشکیل گروه های آتش به اختیار و در ایجاد شبکه اجتماعی قوی ، شناسایی نقاط ضعف دشمن و سوژه یابی رسانه ای ، تولید محتوای قوی و هنرمندانه و مقابله با تحریف دفاع مقدس است.
خطیب جمعه شربیان با اشاره به اینکه یمن اکنون به قهرمان تاریخ تبدیل شده است افزود: علیرغم تمام سختی ها ، یمن چون کوه مقاوم و استوار ایستاده است و تبدیل به یک الگوی بی بدیل در مقاومت و بصیرت شده اند. و آل سعود پس از میلیاردها دلار هزینه ، اکنون جز ننگ چیزی ندارد.
حجت الاسلام و المسلمین علیانسب به وضعیت جاده شربیان – دوزدوزان و آغاز عملیات اجرایی تعریض و زیرسازی اصولی آن اشاره نموده و اظهار داشت: این پروژه پس از پیگیری های فراوان چندین ساله مسئولین و مطالبات مردم ، عملیاتی شده است و مردم شربیان در هفته دفاع مقدس شاهد عملیات گسترده این پروژه بوده و رضایتمندی عمومی در این خصوص ایجاد شده است.
امام جمعه شربیان اظهار امیدواری کرد: با تزریق منابع مالی تا پایان فصل کاری فاز اول در ورودی شهر که به شکل مشارکتی انجام می گیرد به پایان برسد تا خدای ناکرده در فصل سرما و بارندگی مردم عزیز و مسافران با خطر مواجه نشوند.
خطیب جمعه شربیان با قدردانی از پیگیری مسئولین شهرستانی و زحمات مسئولین شهری شهر شربیان ، از عموم اهالی ، کشاورزان ، رانندگان و به ویژه کامیون داران شربیانی که بدون چشم داشتی تلاش میکنند و ماشین آلات خود را در اختیار جاده سازی قرار داده اند تشکر نمود.
حجت الاسلام و المسلمین علیانسب از عموم اهالی شهر شربیان دعوت نمود با توجه به شرایط اقتصادی کشور به هر نحوی که بتوانند در اجرا و تسریع این پروژه همکاری لازم را داشته باشند مضایقه نکنند.

مهربان – قاسم وفادار مهربانی / خبرنگار