امضاء تفاهم‌نامه سرمایه گذاری برای احداث فازهای ۳ و ۴ شبکه پایاب سد سهند هشترود
امضاء تفاهم‌نامه سرمایه گذاری برای احداث فازهای ۳ و ۴ شبکه پایاب سد سهند هشترود

امضاء تفاهم‌نامه سرمایه گذاری برای احداث فازهای ۳ و ۴ شبکه پایاب سد سهند هشترود تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای احداث فاز ۳ و ۴ شبکه پایاب سد سهند هشترود به وسعت ۲۰۰۰ هکتار با حضور مسئولان استانی و شهرستانی امضا شد. به گزارش تایسیز نیوز به نقل از آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی، این تفاهم‌نامه […]

امضاء تفاهم‌نامه سرمایه گذاری برای احداث فازهای ۳ و ۴ شبکه پایاب سد سهند هشترود

تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای احداث فاز ۳ و ۴ شبکه پایاب سد سهند هشترود به وسعت ۲۰۰۰ هکتار با حضور مسئولان استانی و شهرستانی امضا شد.

به گزارش تایسیز نیوز به نقل از آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی، این تفاهم‌نامه در راستای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای احداث فازهای ۳ و ۴ شبکه آبیاری و زهکشی سد سهند هشترود به وسعت ۲۰۰۰ هکتار با حضور «جبارعلی ذاکری» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، «یوسف غفارزاده» مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی،«اکبر فتحی» رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، «حمزه امینی» نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی، «علیرضا توری» فرماندار شهرستان هشترود و معصومی سرمایه گذار این طرح به امضا رسید.

بر این اساس، تسریع در زمان اجرای طرح و کاهش هزینه‌های اجرایی بخش دولتی، آموزش و توانمندی کشاورزان و بهره برداری بهینه در زمان اجرای طرح از جمله دستاوردهای این اقدام ارزشمند است.

گفتنی است، این تفاهم نامه در راستای تداوم و جاری ساختن سیاست‌های وزارت نیرو مبنی استفاده از ظرفیت‌ها و توان بالقوه بخش خصوصی در عرصه سرمایه گذری برای اجرا و تکمیل طرح‌های نیمه تمام توسعه منابع آبی و به بهره برداری رساندن آن‌ها که یک ابتکار از سوی آذربایجان شرقی است، منعقد شده است.