امکان هوشمند سازی شهرک خاوران و شهرداری منطقه۹ بصورت پایلوت
امکان هوشمند سازی شهرک خاوران و شهرداری منطقه۹ بصورت پایلوت

قلیزاده، عضو شورای شهر تبریز مطرح کرد:امکان هوشمند سازی شهرک خاوران و شهرداری منطقه۹ بصورت پایلوت عضو شورای شهر تبریز گفت: پیشرفت های حاصل از مجموعه اقدامات انجام شده در مسیر هوشمندسازی باید به گونه ای باشد که مدیران بعدی نیز ادامه دهنده این مسیر بوده و امکان بازگشت از این رویه مقدور نباشد. به […]

قلیزاده، عضو شورای شهر تبریز مطرح کرد:امکان هوشمند سازی شهرک خاوران و شهرداری منطقه۹ بصورت پایلوت

جلسه فرج قلیزاده منطقه9

عضو شورای شهر تبریز گفت: پیشرفت های حاصل از مجموعه اقدامات انجام شده در مسیر هوشمندسازی باید به گونه ای باشد که مدیران بعدی نیز ادامه دهنده این مسیر بوده و امکان بازگشت از این رویه مقدور نباشد.

به گزارش شهریار، فرج محمدقلیزاده عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز در نشست هم اندیشی و بررسی تهیه  سیستم مدیریت مکان محور املاک و عوارض شهری شهرک خاوران، با تشکر از اقدامات شهرداری منطقه۹ در جهت ساماندهی امور و ابتکار در ایجاد زیرساخت های ضروری در شهرک خاوران اظهار داشت: شهرداری منطقه۹ با تلاش ها و پشتکارهای لازم در راستای تهیه بانک اطلاعات املاک خاوران قدم های مثبتی برداشته و شورای اسلامی کلانشهر تبریز نیز با استقبال از موضوع، آماده  کمک به تحقق این امر با محوریت منطقه۹ است.

عضو کمیسیون نظارت، تحقیق و ارزیابی شورای اسلامی کلانشهر تبریز با تأکید برضرورت تشکیل جلسات منظم و مدون، با حضور مدیران و مسئولان ذیربط و ارائه راهکارهای لازم، با هدف اصلی ثبت املاک و اموال شهرداری و همچنین مدیریت بهینه  این منابع، اظهار داشت: اقدامات لازم در خصوص ثبت املاک و اموال شهرداری تبریز بایستی در کمترین زمان ممکن توسط متولیان امرصورت پذیرد و هرگونه تعلل در ثبت املاک و اراضی شهرداری، این املاک را در معرض تهدید جدی قرار داده و در اینصورت هیچگونه تدبیر و مدیریتی برای جبران این تهدیدات، کارساز نخواهد بود.

این عضو شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود، شهرداری منطقه۹ و شهرک خاوران را دارای پتانسیل های لازم جهت هوشمندسازی دانست و خاطر نشان کرد: خوشبختانه با توجه به نوپا بودن این شهرک و ضوابط و مقررات خاص جاری در این محدوده از کلانشهر تبریز، شرایط لازم جهت هوشمندسازی شهرک خاوران و شهرداری منطقه۹ بصورت پایلوت مهیا می باشد و هیچگونه مانعی بر سر راه هوشمندسازی این شهرک جدید الاحداث وجود ندارد.

محمدقلیزاده افزود: پیشرفت های حاصله و مجموعه اقدامات انجام شده در این مسیر باید به گونه ای باشد که مدیران بعدی نیز ادامه دهنده ی این مسیر بوده و امکان بازگشت از این رویه مقدور نباشد.

وی در بخش پایانی سخنان خود، شتاب بخشی در روند ثبت املاک و اموال شهرداری بصورت گسترده و در حداقل زمان را خواستار شده و از شهردار منطقه۹ خواست بدلیل شرایط متفاوت املاک در شهرک خاوران، این مهم با محوریت املاک شهرداری منطقه۹ عملیاتی شود.