انتخابات ترکیه/ قلیچداراوغلو: امشب نمی خوابیم
انتخابات ترکیه/ قلیچداراوغلو: امشب نمی خوابیم

انتخابات ترکیه/ قلیچداراوغلو: امشب نمی خوابیم قلیچداراوغلو نامزد انتخابات ترکیه در حساب کاربری توئیتر خود نوشت: بازی ای که با حدود ۶۰ درصد در اعلام نتایج شروع شده بود، اکنون به زیر ۵۰ درصد رسیده است. به شورای عالی انتخابات ترکیه هشدار می‌دهم که شما باید در استان‌ها اطلاعات انتخابات را وارد کنید. کمال قلیچداراوغلو […]

انتخابات ترکیه/ قلیچداراوغلو: امشب نمی خوابیم

انتخابات ترکیه/ قلیچداراوغلو: امشب نمی خوابیم

قلیچداراوغلو نامزد انتخابات ترکیه در حساب کاربری توئیتر خود نوشت: بازی ای که با حدود ۶۰ درصد در اعلام نتایج شروع شده بود، اکنون به زیر ۵۰ درصد رسیده است. به شورای عالی انتخابات ترکیه هشدار می‌دهم که شما باید در استان‌ها اطلاعات انتخابات را وارد کنید.

کمال قلیچداراوغلو نامزد ائتلاف ملت و رقیب رجب طیب اردوغان در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی توئیتر گفت: “ناظران صندوق های رای و مقامات حزبی حاضر در همه شعب و مراجع انتخاباتی هرگز نباید از جایی که هستند خارج شوند. ما امشب نمی خوابیم، مردم من.”

به گزارش ایرنا، قلیچداراوغلو در حساب کاربری توئیتر خود نوشت: بازی ای که با حدود ۶۰ درصد در اعلام نتایج شروع شده بود، اکنون به زیر ۵۰ درصد رسیده است. به شورای عالی انتخابات ترکیه هشدار می‌دهم که شما باید در استان‌ها اطلاعات انتخابات را وارد کنید.

رای گیری انتخابات همزمان ریاست جمهوری و پارلمانی ترکیه که از ساعت هشت صبح به وقت محلی در یک هزار و ۹۴ حوزه انتخابیه ۸۱ استان این کشور آغاز شده بود، برابر قانون انتخابات و پس از اخذ آرای مردم و بدون تمدید، ساعت ۱۷ امروز به وقت محلی پایان یافت.

برابر قانون انتخابات ترکیه، بلافاصله بعد از اتمام رای گیری، شمارش آرای صندوق‌های رای توسط عوامل اجرای انتخابات و با نظارت نمایندگان احزاب حاضر در این رقابت در محل شعبه اخذ رای آغاز شد که همچنان ادامه دارد.